PAŽINTINIŲ PASKAITŲ CIKLAS „MADOS UŽKULISIAI“ (ZOOM)
MIGLĖ KAZĖNAITĖ ir DEIMANTĖ BULBENKAITĖ
11.19 - 12.10 / 2020
APIE MOKYMUS
Mada mus žavi ir vilioja, bet tuo pačiu glumina bei gąsdina – kaip ir viskas, ko iki galo nesuprantame ir kas mums apgaubta paslapties migla. Matydami, kiek daug norinčių suprasti madą, 2019 m. pavasarį savo bendruomenei pasiūlėme tuomet dar naują pažintinių paskaitų kursą, kurį pavadinimo „Mados užkulisiai“. Po kurso sėkmės ir gausaus dalyvių susidomėjimo, nusprendėme jį pakartoti ir šiame rudens sezone. Per keturis vakarus ketiname jums praskleisti svarbiausius mados užkulisius ir per 10 valandų suteikti tiek autentiško turinio apie mados kaip reiškinio ir kaip industrijos prigimtį, kiek nebuvote skaitę nė vienoje knygoje. Ir visos žinios – tik iš pripažintų mados ekspertų.
Keturių pažintinių paskaitų turinys subalansuotas taip, kad jo metu bus apžvelgti tiek mados kaip reiškinio, tiek mados kaip industrijos užkulisiai, kurie paprastam vartotojui dažnai lieka nežinomi ir nematomi. Kursas skirtas visiems ir visoms, turintiems neatsakytų klausimų apie mados esmę, nepriklausomai nuo to, dirbate jūs mados pramonėje ar tiesiog entuziastingai domitės mada kaip reiškiniu ir kaip verslu. Paskaitos dėstomos paprasta ir populiaria kalba, nenaudojant perteklinio specifinio žargono.
PROGRAMA
Paskaitų temos:
1. Miglė Kazėnaitė // KADA REIŠKINYS TAMPA MADA: MADINGAS VARTOJIMAS IR MADOS INDUSTRIJOS EKOSISTEMOS.
2. Miglė Kazėnaitė // SUBKULTŪROS IR KLASIKA: KAIP MADOS JUDĖJIMAS GATVĖJE VEIKIA/Ė KLASIKINĮ LAIKMEČIO KOSTIUMĄ LIETUVOJE IR PASAULYJE.
3. Deimantė Bulbenkaitė // TENDENCIJŲ LABIRINTAI: ŽVILGSNIS Į NUOLAT KINTANČIUS MADOS IR MŪSŲ PAČIŲ ĮGEIDŽIUS.
4. Deimantė Bulbenkaitė // MADOS VARTOJIMAS ŠIANDIEN IR RYTOJ: NUO MADOS VERSLO PINKLIŲ IKI ŽVILGSNIO Į INOVACIJAS BEI MIGLOTĄ MADOS ATEITĮ.
Išklausę kursą dalyviai:
bus susipažinę su mados antropologijos ir mados psichologijos tyrimo lauku;
gebės pažvelgti į mados istoriją iš praktinės pusės;
gebės perprasi madą kaip vizualinę komunikacijos priemonę, o gautas žinias panaudoti praktiškai;
bus susipažinę su šiandieniniais mados verslo procesais;
gebės suprasti, kas yra svarbiausia stebint mados industrijos pokyčius ir kas juos veikia;
bus susipažinę, kaip veikia mados komunikacija ir kas ją padaro efektyvią;
žinos, kokie kokybiniai ir vertybiniai kriterijai turėtų būti taikomi vertinant šiandieninę madą;
susipažins su mados industrijos profesionalais, kurie detaliai apibūdins savo darbą ir jo nešamas naudas bei keliamus iššūkius.
Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK
renginys įvyko
Lektoriai

Miglė Kazėnaitė
Profesionali stilistė, mados redaktorė, mados antropologė, be galo energinga asmenybė ir visų mėgstama „Suprasti madą“ kursų lektorė

Deimantė Bulbenkaitė
Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja
Bendruomenė





