PAŽINTINIŲ PASKAITŲ CIKLAS „MADOS UŽKULISIAI“ (ZOOM)

DEIMANTĖ BULBENKAITĖ

6-20 spalis 2020

APIE MOKYMUS

Mada mus žavi ir vilioja, bet tuo pačiu ir gąsdina – ypač kai šiandien jos tempai glumina, o kaprizai ir įgeidžiai keičiasi bene kasdien. Matydami, kiek daug žmonių norėtų bent trumpam dirstelėti į mados pasaulio užkulisius, 2019 m. pavasarį savo bendruomenei pasiūlėme tuomet dar naują pažintinių paskaitų kursą, subalansuotą bendram suvokimui praplėsti. Po kurso sėkmės nusprendėme jį pakartoti dar keletą kartų, ir kaskart sulaukėme gausybės pagyrimų, puikių atsiliepimų.

Per tris vakarus ketiname Jums praskleisti mados užkulisius ir pasidalinti autentišku turiniu apie mados kaip reiškinio ir kaip industrijos prigimtį. Ir visos žinios – tik iš pripažintų ekspertų, kurių aistra madai bei daugiametė darbo patirtis dažnai net vertingesnė už mados teorijos vadovėlius.

Apie ciklą
Trijų pažintinių paskaitų turinys sudėliotas taip, kad jo metu bus apžvelgti tiek mados kaip reiškinio, tiek mados kaip industrijos užkulisiai, kurie paprastam vartotojui dažnai lieka nežinomi ir nematomi. Kursas šiemet kiek praplėstas, nes kalbėsime ne tik apie industrijos pagrindus, bet ir naują mados verslo realybę post-COVID pasaulyje. Formatas – trys online paskaitos (Zoom), po 2,5 val., trečiadienio vakarais, nuo 18:30 iki 21:00 val.
Kursas skirtas visiems ir visoms, turintiems neatsakytų klausimų apie mados esmę, nepriklausomai nuo to, dirbate mados pramonėje ar tiesiog domitės mada kaip reiškiniu ir verslu. Paskaitos dėstomos lengvai suprantamais, įtraukiančiais formatais.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Paskaitų temos:
Spalio 6 d. // TENDENCIJŲ LABIRINTAI: ŽVILGSNIS Į NUOLAT KINTANČIUS MADOS IR MŪSŲ PAČIŲ ĮGEIDŽIUS
Mados tendencijų tikslas – tam tikru metu paveikti kuo didesnę vartotojų grupę ir sukelti masinį norą pirkti. Bet kaip tendencijos gimsta, kodėl jos pagauna mūsų dėmesį ir ir kaip pamažu numiršta? Kaip greitėjantis tendencijų ratas keičia mūsų pačių – vartotojų – lūkesčius ir įsivaizdavimą, kas yra mada? Ši paskaita padės geriau suprasti, kodėl madinga tai, kas madinga, ir nuspėti, kokiomis kryptimis mados industrija keliaus toliau.

Spalio 13 d. // VARTOJIMAS ŠIANDIEN IR RYTOJ: NUO MADOS VERSLO PINKLIŲ IKI MIGLOTO POST-COVID LAIKO
Ar kada susimąstėte, kodėl norite specifinės spalvos batų, aiškiai žinote, kokios rankinės jums reikia, arba kodėl labiau mylite vieną, o ne kitą prekės ženklą? Mados verslas – tai itin gudrus psichologinis žaidimas, išnaudojantis viską nuo socialinių medijų iki… kvapo parduotuvėje. Žinoma, mados verslo taisyklės šiuo metu sparčiai keičiasi, nes po COVID pandemijos mada niekada nebus tokia pati, kokia buvo iki karantino. Bet šitas laikas reiškia ne tik apribojimus, bet ir naujas galimybes.

Spalio 20 d. // MADOS ATEITIS: NAUJOS RIBOS, NAUJOS TAISYKLĖS, NAUJI LŪKESČIAI
Kalbėti apie mados istoriją įdomu, bet dar įdomiau yra spėlioti, kokią istoriją rašys rytojus. Ši paskaita – tai kvietimas pagal dabar besivystančias tendencijas pažvelgti į ateities mados pasaulį. Tokį, kokio galbūt nesitikėtumėte, bet kuriame neišvengiamai dalyvausite.

Išklausę kursą dalyviai:
gebės perprasi madą kaip vizualinę komunikacijos priemonę, o gautas žinias panaudoti praktiškai;
bus susipažinę su šiandieniniais mados verslo procesais;
gebės suprasti, kas yra svarbiausia stebint mados industrijos pokyčius ir kas juos veikia;
bus susipažinę, kaip veikia mados komunikacija ir kas ją padaro efektyvią;
žinos, kokie kokybiniai ir vertybiniai kriterijai turėtų būti taikomi vertinant šiandieninę madą;

 

Stilius: Ingrida Borisenkaitė (EXPRESS KURSAS „STILIAUS KŪRIMAS SAU, KITIEMS IR OBJEKTYVUI“)
Fotografas: Vaidas Jokubauskas

renginys įvyko

Lektoriai

Deimantė Bulbenkaitė

Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark
MIRACETI logo dark