PAŽINTINIŲ PASKAITŲ CIKLAS „MADOS UŽKULISIAI“ (ZOOM)
DEIMANTĖ BULBENKAITĖ
6-20 spalis 2020
APIE MOKYMUS
Mada mus žavi ir vilioja, bet tuo pačiu ir gąsdina – ypač kai šiandien jos tempai glumina, o kaprizai ir įgeidžiai keičiasi bene kasdien. Matydami, kiek daug žmonių norėtų bent trumpam dirstelėti į mados pasaulio užkulisius, 2019 m. pavasarį savo bendruomenei pasiūlėme tuomet dar naują pažintinių paskaitų kursą, subalansuotą bendram suvokimui praplėsti. Po kurso sėkmės nusprendėme jį pakartoti dar keletą kartų, ir kaskart sulaukėme gausybės pagyrimų, puikių atsiliepimų.
Per tris vakarus ketiname Jums praskleisti mados užkulisius ir pasidalinti autentišku turiniu apie mados kaip reiškinio ir kaip industrijos prigimtį. Ir visos žinios – tik iš pripažintų ekspertų, kurių aistra madai bei daugiametė darbo patirtis dažnai net vertingesnė už mados teorijos vadovėlius.
Apie ciklą
Trijų pažintinių paskaitų turinys sudėliotas taip, kad jo metu bus apžvelgti tiek mados kaip reiškinio, tiek mados kaip industrijos užkulisiai, kurie paprastam vartotojui dažnai lieka nežinomi ir nematomi. Kursas šiemet kiek praplėstas, nes kalbėsime ne tik apie industrijos pagrindus, bet ir naują mados verslo realybę post-COVID pasaulyje. Formatas – trys online paskaitos (Zoom), po 2,5 val., trečiadienio vakarais, nuo 18:30 iki 21:00 val.
Kursas skirtas visiems ir visoms, turintiems neatsakytų klausimų apie mados esmę, nepriklausomai nuo to, dirbate mados pramonėje ar tiesiog domitės mada kaip reiškiniu ir verslu. Paskaitos dėstomos lengvai suprantamais, įtraukiančiais formatais.
PROGRAMA
Paskaitų temos:
Spalio 6 d. // TENDENCIJŲ LABIRINTAI: ŽVILGSNIS Į NUOLAT KINTANČIUS MADOS IR MŪSŲ PAČIŲ ĮGEIDŽIUS
Mados tendencijų tikslas – tam tikru metu paveikti kuo didesnę vartotojų grupę ir sukelti masinį norą pirkti. Bet kaip tendencijos gimsta, kodėl jos pagauna mūsų dėmesį ir ir kaip pamažu numiršta? Kaip greitėjantis tendencijų ratas keičia mūsų pačių – vartotojų – lūkesčius ir įsivaizdavimą, kas yra mada? Ši paskaita padės geriau suprasti, kodėl madinga tai, kas madinga, ir nuspėti, kokiomis kryptimis mados industrija keliaus toliau.
Spalio 13 d. // VARTOJIMAS ŠIANDIEN IR RYTOJ: NUO MADOS VERSLO PINKLIŲ IKI MIGLOTO POST-COVID LAIKO
Ar kada susimąstėte, kodėl norite specifinės spalvos batų, aiškiai žinote, kokios rankinės jums reikia, arba kodėl labiau mylite vieną, o ne kitą prekės ženklą? Mados verslas – tai itin gudrus psichologinis žaidimas, išnaudojantis viską nuo socialinių medijų iki… kvapo parduotuvėje. Žinoma, mados verslo taisyklės šiuo metu sparčiai keičiasi, nes po COVID pandemijos mada niekada nebus tokia pati, kokia buvo iki karantino. Bet šitas laikas reiškia ne tik apribojimus, bet ir naujas galimybes.
Spalio 20 d. // MADOS ATEITIS: NAUJOS RIBOS, NAUJOS TAISYKLĖS, NAUJI LŪKESČIAI
Kalbėti apie mados istoriją įdomu, bet dar įdomiau yra spėlioti, kokią istoriją rašys rytojus. Ši paskaita – tai kvietimas pagal dabar besivystančias tendencijas pažvelgti į ateities mados pasaulį. Tokį, kokio galbūt nesitikėtumėte, bet kuriame neišvengiamai dalyvausite.
Išklausę kursą dalyviai:
gebės perprasi madą kaip vizualinę komunikacijos priemonę, o gautas žinias panaudoti praktiškai;
bus susipažinę su šiandieniniais mados verslo procesais;
gebės suprasti, kas yra svarbiausia stebint mados industrijos pokyčius ir kas juos veikia;
bus susipažinę, kaip veikia mados komunikacija ir kas ją padaro efektyvią;
žinos, kokie kokybiniai ir vertybiniai kriterijai turėtų būti taikomi vertinant šiandieninę madą;
Stilius: Ingrida Borisenkaitė (EXPRESS KURSAS „STILIAUS KŪRIMAS SAU, KITIEMS IR OBJEKTYVUI“)
Fotografas: Vaidas Jokubauskas
renginys įvyko
Lektoriai

Deimantė Bulbenkaitė
Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja
Bendruomenė





