MASTER KLASĖ „SĄMONINGAS VARTOJIMAS IR MINIMALIZMO ĮKVĖPTAS GYVENIMO BŪDAS“ (ZOOM)

DEIMANTĖ BULBENKAITĖ

14 spalis 2020

APIE MOKYMUS

Gyvename pertekliaus laikais. Informacijos srautų triukšmas vis labiau pažeidžia mūsų minčių ramybę bei koncentraciją. Naudingų ir nereikalingų daiktų kiekis vargu ar mažėja. Ar atneša daugiau laimės? O gal padaro mus labiau madingais? Iš vienos pusės – tai tiesiog komfortas ir pramogos, iš kitos – atsakomybės trūkumas ir pasekmių nesuvokimas. Sparčiai besikeičiančiame pasaulyje suprasti save ir gebėti atsirinkti tai, ko tikrai reikia darosi vis sudėtingiau.
Socialiniai tinklai ir kitos medijos turi didžiulę įtaką mūsų pasaulėžiūrai, vertybėms ir norams. Priverčia kasdien trokšti kažko naujo. Marketinginiai triukai – įprasta realybės dalis. Nors įgijome šiokį tokį imunitetą vartotojiškoms apgaulėms, kurios tampa vis miklesnės, tačiau vis dar pasiduodame. Iš esmės negalime atsiriboti, nes nevaldome šio proceso dėl principų nesuvokimo, informacinio triukšmo ir nuolatinės laiko stokos. Kaip išsiugdyti sveiką kritinį mąstymą bei sąmoningumą vartojimo ir „norėjimo“ lygmenyje? Kaip mėgautis minimalizmo įkvėptu gyvenimu?

„Suprasti madą“ mokykla nori ir gali prisidėti prie visuomenės vartotojiškumo mažinimo, sąmoningumo lavinimo, tuo pat metu palaikydama stilingo įvaizdžio principus.

Paskaitoje mados apžvalgininkė ir analitikė DEIMANTĖ BULBENKAITĖ išskirs psichologinius veiksnius, kurie mus veda perdėto vartojimo link. Taip pat, padės suprasti ir išanalizuoti savo poreikius bei išgryninti ir atskirti naudingus vartojimo mechanizmus nuo ydingų. Atraskite darnumą vartojime ir gebėkite atpažinti bei sąmoningai rinktis kokybę vietoj kiekybės, kartu puoselėjant savo individualumą ir stilių. Visa tai ir daugiau aktualių žinių paskaitoje „Sąmoningas vartojimas ir minimalizmo įkvėptas gyvenimo būdas“.

Apie lektorę
Deimantė Bulbenkaitė yra diplomuota žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, reguliariai dirbanti su grupe žinomų Lietuvos dizainerių. Pirmojo lietuviško mados tinklaraščio „Spintos guru“ įkūrėja (2007), kurios portfolio – darbai gyvenimo būdo ir mados leidiniams „Moteris“, „L’Officiel Mada“, „Verslo žinios“, „N Wind“ bei daugeliui kitų. Lietuvos mados bendruomenei ir platesnei visuomenei Deimantė žinoma ir kaip kūrybinių industrijų ir rinkodaros tendencijų konferencijų pranešėja, daugelio renginių kviestinė lektorė.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Apie temą
Per 3 valandas žinoma mados apžvalgininkė ir analitikė Deimantė Bulbenkaitė atsakys į šiuos klausimus:

  1. Kas yra minimalizmo įkvėptas gyvenimo būdas – esminiai pasaulėžiūros principai. Minimalistinio vartojimo ir estetikos gairės.
  2. Sąmoningas, darnus vartojimas, kuris kalba ne apie radikalų minimalizmą ar asketiškumą, bet apie sąmoningumą, suvokimą ką ir kodėl renkamės.
  3. Kokios yra psichologinės mūsų perdėto vartojimo, statuso siekimo, netikrų poreikių kūrimo priežastys? Galbūt galima jas suprasti geriau, pasigilinti ir atsirinkti tai, kas išties kokybiška ir naudinga?
  4. Vertė ir mūsų išvaizda, ypač aktuali mados kontekste, kai socialiniai tinklai mus verčia norėti kažko naujo beveik kasdien.
  5. Kaip madą rinktis tvariau, protingiau, kaip investuoti į savo spintą nebūtinai turint daug pinigų, kokia svarba yra domėtis jaunais mūsų vietiniais kūrėjais, ieškoti individualumo, kuris paskui mums palengvina pasirinkimo procesą ir padeda labiau tikėti ir pasitikėti savimi kuriant įvaizdį.
  6. Kaip nepaslysti ant visų „investicinių pirkinių“ ir „forever pieces“, kas dažnai iš tiesų tėra marketingo triukas.

 

Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK

renginys įvyko

Lektoriai

Deimantė Bulbenkaitė

Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark