MASTER KLASĖ „KALBĖJIMAS VAIZDAIS: TIKSLINIS ESTETIKOS KŪRIMAS SOC. TINKLUOSE“ (ZOOM)
VIKA PAŠKELYTĖ
07 spalis 2020
APIE MOKYMUS
Socialinės medijos tiek asmeninėje, tiek prekės ženklo kasdienybėje įgauna vis didesnę reikšmę, o dažnai tampa ir neišvengiama būtinybe. Patrauklus, su jūsų tapatybe harmoningas komunikavimas, skirtingų socialinių platformų išmanymas, įvairių komunikacijos kanalų, priemonių ir formatų integracija – šiandien tai tampa esminiu faktoriumi kuriant sėkmingą savo asmeninį ar savo verslo komunikacinį turinį. Be to, laikais, kai vis labiau skaitome ir suprantame vaizdais, o ne žodžiais, vizualinės komunikacijos išmanymas ir deramas dėmesys vaizdams gali tapti ir sėkmės garantu, o jų ignoravimas – priešingai – pranašauti komunikacinę katastrofą. Tačiau suvokti, kad kalbėjimas vaizdais ir to darymas su tikslu yra neatsiejama šiandieninės komunikacijos dalis, yra viena, bet kaip konkrečiai tai daryti, pajungiant ne tik technines žinias, bet ir kūrybingumą? – į šį klausimą ir ieškosime atsakymų paskaitoje „Kalbėjimas vaizdais: autentiškos estetikos kūrimas socialiniuose tinkluose“.
PROGRAMA
Apie temą
Per 3 valandas žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė VIKA PAŠKELYTĖ atsakys į šiuos klausimus:
Kodėl svarbu kurti ir stiprinti savo įvaizdį socialinėse medijose ir kokie pagrindiniai šio proceso etapai?
Nuo ko pradėti savo vizualinę komunikaciją ir kaip taikant vaizdų psichologiją tapti patraukliais socialinėje medijoje?
Kuo skiriasi skirtingos socialinės platformos ir kodėl jose turime sąmoningai kurti skirtingą estetiką?
Kaip nuosekliai pasakoti savo istoriją vaizdais, integruojant skirtingus kanalus, priemones ir įrankius?
Kaip formuoti kūrybinių industrijų profesionalą pristatantį ir parduodantį portfolio?
Kokios pagalbinės priemonės ir įrankiai padeda kurti socialinių tinklų turinį?
Apie lektorę
Vika Paškelytė yra socialinių tinklų komunikacijos agentūros „Miiró studio” vadovė bei profesionali portretų ir mados fotografė, 10 metų reguliariai dirbanti su lietuviškais ir tarptautiniais prekės ženklais Lietuvoje.
Šiuo metu specializuojasi mados komunikacijos srityje, kuria parduotuvės „Mados linija” Vilniuje (@madoslinija) Instagram turinį ir įvaizdį pusmetinėse mados kampanijose. Taip pat strateguoja ir įgyvendina „V2 Concept Store” (@v2conceptstore) konceptualios multibrandinės parduotuvės socialinių tinklų komunikaciją bei tiek viena, tiek su kitais pramonės ekspertais dirba prie daugelio įdomių projektų.
Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK
renginys įvyko
Lektoriai

VIKA PAŠKELYTĖ
Žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė, „Suprasti madą“ lektorė
Bendruomenė





