MASTER KLASĖ „KALBĖJIMAS VAIZDAIS: TIKSLINIS ESTETIKOS KŪRIMAS SOC. TINKLUOSE“ (ZOOM)

VIKA PAŠKELYTĖ

07 spalis 2020

APIE MOKYMUS

Socialinės medijos tiek asmeninėje, tiek prekės ženklo kasdienybėje įgauna vis didesnę reikšmę, o dažnai tampa ir neišvengiama būtinybe. Patrauklus, su jūsų tapatybe harmoningas komunikavimas, skirtingų socialinių platformų išmanymas, įvairių komunikacijos kanalų, priemonių ir formatų integracija – šiandien tai tampa esminiu faktoriumi kuriant sėkmingą savo asmeninį ar savo verslo komunikacinį turinį. Be to, laikais, kai vis labiau skaitome ir suprantame vaizdais, o ne žodžiais, vizualinės komunikacijos išmanymas ir deramas dėmesys vaizdams gali tapti ir sėkmės garantu, o jų ignoravimas – priešingai – pranašauti komunikacinę katastrofą. Tačiau suvokti, kad kalbėjimas vaizdais ir to darymas su tikslu yra neatsiejama šiandieninės komunikacijos dalis, yra viena, bet kaip konkrečiai tai daryti, pajungiant ne tik technines žinias, bet ir kūrybingumą? – į šį klausimą ir ieškosime atsakymų paskaitoje „Kalbėjimas vaizdais: autentiškos estetikos kūrimas socialiniuose tinkluose“.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Apie temą
Per 3 valandas žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė VIKA PAŠKELYTĖ atsakys į šiuos klausimus:
Kodėl svarbu kurti ir stiprinti savo įvaizdį socialinėse medijose ir kokie pagrindiniai šio proceso etapai?
Nuo ko pradėti savo vizualinę komunikaciją ir kaip taikant vaizdų psichologiją tapti patraukliais socialinėje medijoje?
Kuo skiriasi skirtingos socialinės platformos ir kodėl jose turime sąmoningai kurti skirtingą estetiką?
Kaip nuosekliai pasakoti savo istoriją vaizdais, integruojant skirtingus kanalus, priemones ir įrankius?
Kaip formuoti kūrybinių industrijų profesionalą pristatantį ir parduodantį portfolio?
Kokios pagalbinės priemonės ir įrankiai padeda kurti socialinių tinklų turinį?

Apie lektorę
Vika Paškelytė yra socialinių tinklų komunikacijos agentūros „Miiró studio” vadovė bei profesionali portretų ir mados fotografė, 10 metų reguliariai dirbanti su lietuviškais ir tarptautiniais prekės ženklais Lietuvoje.
Šiuo metu specializuojasi mados komunikacijos srityje, kuria parduotuvės „Mados linija” Vilniuje (@madoslinija) Instagram turinį ir įvaizdį pusmetinėse mados kampanijose. Taip pat strateguoja ir įgyvendina „V2 Concept Store” (@v2conceptstore) konceptualios multibrandinės parduotuvės socialinių tinklų komunikaciją bei tiek viena, tiek su kitais pramonės ekspertais dirba prie daugelio įdomių projektų.

 

Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK

renginys įvyko

Lektoriai

VIKA PAŠKELYTĖ

Žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė, „Suprasti madą“ lektorė

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark