KITA REALYBĖ: KAIP NUO ŠIOL ATRODYS MADA? (GYVAI)

9 LEKTORIAI

09 rugsėjis 2020

APIE MOKYMUS

Diskusijoje bus nagrinėjama COVID-19 pandemijos įtaka mados kūrėjams, gamintojams, vartotojams, t.y. visiems mums. Planuojama auditorija iki 100 klausytojų. Diskusija bus transliuojama ir internetu. Be diskusijos, į renginį atėję svečiai galės susipažinti su mados ekspertais, užduoti klausimus, bendrauti su jais ir po renginio specialiai networking’ui skirtu laiku.

Diskusijos dalyviai:
1. Mados tendencijų prognozuotoja, Vyrų mados savaitės organizatorė, „Suprasti madą“ lektorė Marija Palaikytė2. Mados prekės ženklų konsultantė, analitikė ir turinio strategė, „Suprasti madą“ lektorė Deimantė Bulbenkaitė3. Komunikacijos ekspertė, fotografė, „Suprasti madą“ lektorė Vika Paškelytė4. Maisto kritikė, restoranų konsultantė, someljė, tinklaraštininkė, „Suprasti madą“ lektorė Urtė Mikelevičiūtė5. Mados dizainerė, prekės ženklų „OHMY“ ir „Another Reality“ įkūrėja, „Suprasti madą“ lektorė Ugnė Martinaitytė6. Fotografijos studijos „Brazzi“ įkūrėjas, fotografas, dėstytojas, „Suprasti madą“ partneris Tomas Brazinskas7. Socialinių mokslų kolegijos įkūrėja ir bendrasavininkė, futuristė ir vizionierė, „Suprasti madą“ partnerė Gabija Skučaitė

Diskusiją moderuoja:
1. Mados verslo konsultantas, apžvalgininkas, „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas Arnoldas Remeika2. Mados antropologė, stilistė, „Suprasti madą“ kūrybos vadovė ir lektorė Miglė Kazėnaitė

Apie renginį:
Rugsėjo 9 d. projektas „Suprasti madą“ startuos su nauja edukacinių renginių programa. Naujo sezono proga subursime visus mados industrijai neabejingus žmones mūsų partnerio – fotostudijos „Brazzi“ erdviose patalpose – su tikslu kartu atsakyti į, nepabijokime šio žodžio, – egzistencialius klausimus apie šių dienų ir ateities madą kaip žmonių gyvenimo būdo, kūrybos ir karjeros, prioritetų, svajonių, emocijų, vilčių ir daug daug kitų dalykų miksą. Mūsų visų vertybės neišvengė kokybiško pervertinimo, turėkime dabar drąsos atrasti gaivų požiūrį ir priimti naują pasaulį kartu. Ne tik priimti, bet nuodugniai išanalizavus tiksliai žinoti kaip tame naujame pasaulyje augti, o taip pat kurti, vertinti bei vartoti madą. Tegul išbandymai mūsų neatskiria, bet suvienija sprendimų beieškant.

Diskusijos dalyvių sąrašas tikrai stebina ir džiugina – tai žmonės, kurių ilgametė profesinė patirtis mados srityse yra neginčijama. Mados kūrėjai, mados verslo strategai, mados ir gyvenimo būdo analitikai, mados industrijos profesionalai – tokia stiprų profesionalų komanda žada karštą diskusiją ir originalias, kiekvienam naudingas įžvalgas bei praktinius patarimus. Laimei, prieigą turės visi susidomėję, nes vyks ir online transliacija! Tiesa, gyvai į renginį atėję mados entuziastai turės galimybę susipažinti su mados ekspertais tiesiogiai, užduoti savo klausimus, prie taurės apsikeisti kontaktais, susitarti dėl bendrų projektų ar pasidalinti kūrybinėmis idėjomis.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Apie temą:
Neįtikėtino masto iššūkiai vos per keletą mėnesių pakeitė tiek pasaulį, tiek kiekvieną iš mūsų. Jokių abejonių – gyvename ypatingais laikais! Jau tiek išgyventa, tiek išspręsta, tiek klausimų užduota sau ir kitiems per šį trumpą, jau tapusį istoriniu, laikotarpį. Bet, prisipažinkime, ar kas nors turi aiškių atsakymų į visus tuos sielą ir mintis jaudinančius klausimus?

Edukacinio projekto „Suprasti madą“ fokusas, akivaizdu, yra mada. O kas yra mada? Šis it deimantas daugiabriaunis reiškinys atspindi tiek aplink supantį pasaulį, tiek mūsų vidines jausmų bangas, mus visus jungiančius išgyvenimus, svajones, iliuzijas. Mes išgyvenome skausmingą izoliaciją, tačiau mada negali būti izoliuota niekaip, nes tai – realybės atspindys. Pasikeitė realybė – transformuojasi ir mada tiek iš vidaus, tiek iš išorės.

Pasaulį sukrėtusi pandemija stipriai paveikė žmonių prioritetus ir apnuogino jautrias problemas. Su trenksmu dužo begalė iliuzijų, staiga atsivėrė akys. Iš dalies mada buvo viena iš tų iliuzijų ir jų kūrėjų. Ar mada taip pat dužo? Kokia ji yra dabar? O kokia bus? Ką kursime? Ką gaminsime? Ką pirksime ir ką dėvėsime?
Mada nėra tik efemeriškas reiškinys, tai yra didžiulė reali pasaulinė industrija, jungianti talentingus kūrėjus, gamintojus, mus visus – žmones. Pandemija apnuogino problemas, tačiau žmonės niekada nevaikščios nuogi – visada kažką dėvės, kažkuo kvepinsis, kažkuo stebėsis, kažko norės. Mada, savo ruožtu, turi tiek grakščiąsias puses, tiek slepia nemažai bjauriųjų. Analizuoti madą visada buvo nelengva, dabar tai yra dar sudėtingiau, o žinių ir aiškumo troškulys kankina vis labiau. Tad kviečiame kartu su geriausiais mados pasaulio ekspertais padiskutuoti apie mados ir jūsų pačių kaip mados kūrėjų, pardavėjų ir vartotojų ateitį iš pačių netikėčiausių perspektyvų – jau rugsėjo 9 dieną, trečiadienį.

Renginio metu bus pristatyta ir „Suprasti madą“ 2020 m. rudens sezono renginių ir mokymų programa, taip pat sugrįžtantys ir nauji lektoriai, lojalumo programos ir nuolaidų sistemos naujovės. Nepraleiskite progos prisijungti prie šimtus mados entuziastų jau vienijančios projekto „Suprasti madą“ narių bendruomenės!

 

Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK

renginys įvyko

Lektoriai

Miglė Kazėnaitė

Profesionali stilistė, mados redaktorė, mados antropologė, be galo energinga asmenybė ir visų mėgstama „Suprasti madą“ kursų lektorė

MARIJA PALAIKYTĖ

Mados tendencijų prognozuotoja, Vyrų mados savaitės organizatorė, „Suprasti madą“ lektorė

Arnoldas Remeika

Mados analitikas, mados verslo ekspertas, „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas

UGNĖ MARTINAITYTĖ

Mados dizainerė, prekės ženklų „OHMY“ ir „Another Reality“ įkūrėja, „Suprasti madą“ lektorė

Deimantė Bulbenkaitė

Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja

TOMAS BRAZINSKAS

Fotografijos studijos „Brazzi“ įkūrėjas, fotografas, dėstytojas, „Suprasti madą“ partneris

VIKA PAŠKELYTĖ

Žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė, „Suprasti madą“ lektorė

GABIJA SKUČAITĖ

Socialinių mokslų kolegijos įkūrėja ir bendrasavininkė, futuristė ir vizionierė, „Suprasti madą“ partnerė

URTĖ MIKELEVIČIŪTĖ

Kokybiško gyvenimo ekspertė, maisto kritikė, nepriklausoma someljė ir restoranų konsultantė, tinklaraštininkė bei „Suprasti madą“ lektorė

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark
MIRACETI logo dark