Susitikimas su su mados dizainere Egle Žiemyte: „D.Efect“ prekės ženklo istorija, kūrybos iššūkiai ir ateities vizijos

Eglė Žiemytė

Spalio 31 d. 2024

APIE MOKYMUS

Kviečiame į išskirtinį susitikimą su daugiau nei 15 metų patirtį mados industrijoje turinčia dizainere Egle Žiemyte – kūrėja, kurios prekės ženklas „D.Efect“ įkvėpė daugybę mados pasaulio profesionalų.

 

Eglės kūryba išsiskiria drąsiu ir netradiciniu požiūriu į madą, o „D.Efect“ prekės ženklas tapo inovatyvumo ir unikalumo simboliu, pelniusiu daugybės mados entuziastų pripažinimą tiek Lietuvoje, tiek pasaulio rinkose.

Šiuo metu Eglė taip pat perima kūrybos vadovės pareigas prekės ženkle „Audimas,“ kuriame siekia įnešti savo unikalų požiūrį ir tęsti inovatyvios mados kūrimo tradiciją.

▪️Susitikimo metu kartu su Egle diskutuosime apie „D.Efect“ prekės ženklo  kūrimo ir vystymo kelią bei kūrybinį procesą. Kalbėsime apie tarptautinės rinkos ypatumus ir mados inovacijas. Taip pat aptarsime, kaip ji planuoja pritaikyti sukauptą patirtį naujose pareigose „Audimo“ komandoje. Tai unikali galimybė susitikti su Egle ir iš pirmų lūpų išgirsti apie jos kūrybinį kelią bei ateities planus, kurie neabejotinai praturtins Lietuvos mados sceną.

Po šio susitikimo visus pakviesime pratęsti diskusiją prie pietų stalo.

KVIEČIAME PRISIJUNGTI PRIE DISKUSIJOS VISUS, KURIE DOMISI MADOS VERSLU, PREKĖS ŽENKLŲ PLĖTRA IR INOVACIJOMIS.

Renginys yra nemokamas, tačiau dalyviai pietų išlaidas apkoma individualiai.

Dalyvių skaičius labai ribotas!

* Renginys nemokamas – registracija bus patvirtinta, kai užsiregistruosite ir įsigysite nemokamą bilietą.

 

Eglė Žiemytė. Suprasti madą. D.Efect

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Eglė Žiemytė neabejotinai įkūnija moderniąją mados viziją – puikiai perpratusi tarptautinio mados verslo subtilybes, ji daugiau nei dešimtmetį vystė ir tobulino pasaulyje pripažintą prekės ženklą „D.Efect.“

Šio ženklo gaminiai buvo parduodami 19-oje šalių, tarp jų – Honkonge, Japonijoje, JAV, Šveicarijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir kitose rinkose, įsitvirtindami maždaug 50 kruopščiai atrinktų parduotuvių.

Eglė taip pat pristatė savo kūrybą garsiausiose tarptautinėse parodose, tokiose kaip Niujorko „PURE,“ Tokijo ir Londono mados savaitės, Paryžiaus „Tranoi,“ Danijos „Vision,“ Milano renginiuose ir daugybėje kitų. Per šį laiką „D.Efect“ ne tik praplėtė kūrybines ribas, bet ir įkvėpė naują dizainerių kartą, atverdama naujus horizontus.

Eglė Žiemytė. D.Efect. Suprasti madą

renginys įvyko

Lektoriai

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark