PAŽINTINĖ PASKAITA „PARFUMERIJOS DNR: VISKAS APIE KVEPALUS IR JŲ DĖVĖJIMO KULTŪRĄ“ (ZOOM)

EDITA VIGELYTĖ

22 RUGsėjis 2021

APIE MOKYMUS

Kvepalus kaip asmeninės raiškos priemonę pripažįstame visi. Bet ar tikrai žinome, kokių kvepalų būna, kuo jie skiriasi, kaip išsirinkti tinkamiausius, kaip nepermokėti ir kaip suprasti vertę? O ar esame tikri, kad įsigiję kvepalus žinome, kokios yra kvapo dėvėjimo kultūros taisyklės ir ko ginkdie negalima daryti dėvint kvapą? Galų gale ar visada susimąstome, kad aromatas – tai ne tik saviraiškos atributas, bet ir skambi žinia aplinkiniams, – taigi, ar mokame teisingai naudotis šia veiksminga švelnios manipuliacijos priemone? Kaip maksimaliai mėgautis parfumerija ir nepasiduoti apgaulingiems mitams – apie šias ir kitas parfumerijos paslaptis savo pustrečios valandos master-klasėje su „Suprasti madą“ jums pasakos kvepalų dėvėjimo kultūros edukatorė Edita Vigelytė.

 

Stilius: Milda Zimnickaitė (EXPRESS KURSAS „STILIAUS KŪRIMAS SAU, KITIEMS IR OBJEKTYVUI“)
Fotografas: Vaidas Jokubauskas

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

PAŽINTINĖS PASKAITOS METU LEKTORĖ ATSAKYS Į ŠIUOS KLAUSIMUS:
– Kvepalai – kas tai, iš kur tai, kam tai. Trumpas turtingos kvapo ir žmogaus santykių istorijos pristatymas.
– Modernioji parfumerija 20-ajame amžiuje. Laikas, kai parfumerija tapo prieinama visiems ir kaip tai paveikė mados bei grožio industriją ir vartotojų savivertę bei savivoką.
– Dėvėti kvepalus = dėvėti meno kūrinį. Parfumerijos ir vartotojų transformacijos 21-ajame amžiuje: nišinės parfumerijos iškilimas ir išnykimas; riboti luxury leidimai; autorinė parfumerija; individualūs aromatai.
– Kvepalų dėvėjimo kultūra Lietuvoje, turint didžiausias parfumerijos produktų pasirinkimo galimybes Rytų / Šiaurės Europoje.
– Atsikvėpimui: trumpai ir aiškiai apie visiems žinomus parfumerinius mitus: „vyriška“ ir „moteriška“ parfumerija; „ar ilgai kvepaliukai laiko“; „pagerinti“ testeriai parduotuvių lentynose ir t.t.
Laiko paliksime ir klausimų-atsakymų sesijai, tad žymėkitės klausimus jau dabar!

Apie lektorę:
Paskaitos lektorė Edita Vigelytė yra pirmojo Lietuvoje registruoto parfumerijos prekės ženklo FUMparFUM / created by Aistis Mickevičius prekybos ir prezentacijų vadybininkė, virtualios autorinių kvepalų erdvės SCENT Syndicate įkūrėja, išskirtinės parfumerijos prekės ženklų agentė, kvepalų dėvėjimo kultūros edukatorė.

renginys įvyko

Lektoriai

EDITA VIGELYTĖ

FUMparFUM / created by Aistis Mickevičius prekybos ir prezentacijų vadybininkė, virtualios autorinių kvepalų erdvės SCENT Syndicate įkūrėja, išskirtinės parfumerijos prekės ženklų agentė, kvepalų dėvėjimo kultūros edukatorė.

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark