EXPRESS KURSAS „STILIAUS KŪRIMAS SAU, KITIEMS IR OBJEKTYVUI“. 2 LYGIS. (ZOOM+GYVAI)

7 LEKTORIAI

11-13 gruodis 2020

APIE MOKYMUS

Antrasis edukacinio projekto „Suprasti madą“ kurso stilistams lygis skirtas tiems, kurie jau yra susipažinę su stilisto darbo metodika, tačiau praktiškai dar nėra išbandę dažnai klientų reikalaujamų specifinių, o dažnai ir nišinių stilisto darbo krypčių – marketinginių objektų, plus size ir vyriškos mados fotosesijos įgyvendinimo.

Apie lektorius ir fotografus
Kurso pagrindinė dėstytoja ir vadovė – MIGLĖ KAZĖNAITĖ, kurios profesiniame bagaže yra keli šimtai pačių įvairiausių fotosesijų, keliasdešimt žurnalų viršelių, mados redaktorės darbo patirtis mados ir gyvenimo būdo žurnalų redakcijose. Nuo 2020 m. vasaros Miglė yra projekto „Suprasti madą“ Kūrybos vadovė, į jos pareigas įeina naujų mokymosi programų projektavimas ir pagalba jas įgyvendinant.

Be Miglės, šioje programoje dėsto „Suprasti madą“ partnerių – „Aprangos grupės“ – ekspertai, pirkimo vadybininkai KRISTINA SODONYTĖ ir MANTAS ČYRAS, atsakingi už tinklo „Aprangos galerija“ asortimentą. Jie su studentais dalysis praktine darbo su drabužiais patirtimi bei vertingais patarimais ir unikaliais pastebėjimais, kurie dažniausiai neišeina už jų darbo biuro sienų ir todėl yra neprieinami eiliniams mados vartotojams. Taip pat, programoje turėsime ir svečią – SVETLANĄ NIKOLAJEVĄ, modelį, profesionalių plus size modelių agentūros LYS MODELS įkūrėją ir vadovę, kuri kalbės apie plus size madą Lietuvoje ir pasaulyje.

Praktinės fotosesijos bus įgyvendintos net su trimis profesionaliais ir pripažintais fotomenininkais: objektų fotosesijos praktika vyks vadovaujant DARIUI MARKŪNUI, kuris yra ne tik fotografas, bet ir populiariausio Lietuvoje gyvenimo būdo žurnalo „Moteris“ vyr. dizaineris, įvaizdinė vyro fotosesija – vyks po vieno produktyviausių Lietuvoje mados fotografų VAIDO JOKUBAUSKO priežiūra, o plus size fotosesiją įgyvendins ROBERT MISHKA, mados ir boudoir stilistikos fotografas.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Apie programą
Šis express kursas skirtas per trumpą laiką – vos tris dienas – įgyti ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių jų taikymo įgūdžių, ir šįkart praktikos bus net tris kartus daugiau, o tai reiškia ir tris kartus daugiau nuotraukų keliaus į kiekvieno stilisto portfolio!

Kursas temiškai padalintas į tris dalis – kasdien kurso dalyviai susipažins vis su kita stilisto darbo niša. Pirmoje dienos pusėje išgirdus teorinę bazę, tos pačios dienos popietę jau vyks praktinė fotosesija, kurią vainikuos kitos darbo dienos aptarimas ir naujų užduočių dalijimas.

I DALIS. TIKSLINIS OBJEKTŲ FOTOGRAVAFIMAS
Kaip pateikti kelnes, rankinę ar batus poetiškai ir be modelio? Kaip sukurti istoriją be gyvo pasakotojo, prakalbinant pačius daiktus? Kaip atpažinti fotogeniškiausias objekto puses ir jas sustiprinti išmintingai taikant objektų stiliavimo principus? Čia pravers pirmajame stilistų kurso lygyje įgytos madingo kostiumo ir kalbėjimo vizualais žinios bei antrajame lygyje jau išklausyti pasakojimai apie mados objektų pateikimo tendencijas, marketinginį vizualų nuskaitomumą ir nebylaus pasakojimo kūrimo paslaptis.

II DALIS. PROPORCIJŲ MENAS IR PLUS SIZE ĮVAIZDIS
XXI amžiaus karščiausia tendencija – kūnas ir įvairovė, kuri šiuos kūnus jungia bei skiria. Sėkmingas stilisto darbas prasideda nuo pasitikėjimo profesinėmis žiniomis šios įvairovės akivaizdoje. Matematiškas žvilgsnis į kūnų proporcijas yra įgyjamas, o įgijus – praktiškai pritaikomas. Antrajame stilistų kurso lygyje išklausysite kūno proporcijoms ir geometrijai skirtą paskaitą, kurią praktiškai pritaikysite įgyvendindami mados fotosesiją su profesionaliu plus size modeliu.

III DALIS. VYRIŠKO ĮVAIZDŽIO IŠŠŪKIAI IR KNOW-HOW
Kas yra vyriška, o kas moteriška – patyrusiam stilistui skamba ir kaip profesinis pokštas, ir kaip gairės, o viskas priklauso tik nuo gautos užduoties ir kliento pageidavimų. Vyriškų įvaizdžių įvairovė pasaulinėse mados tendencijos šiandien svaiginančiai plati, tačiau neretai visgi susiduriame su nekūrybiškais ir necharakteringais vyriškos mados fotosesijos pavyzdžiais, kurie nei puošia stilisto portfolio, nei atspindi pasaulyje vyraujančias tiek sociokultūrines, tiek vyriško kostiumo tendencijas. Kaip atrakinti vyriškos fotosesijos charakterį, kaip tą charakterį kurti įvaizdžiais ir jį iškomunikuoti žiūrovui? Antrajame stilistų kurso lygyje galėsite praktiškai išbandyti savo jėgas ir pritaikyti įgytas žinias ir šioje svarbioje stilistų darbo nišoje!

 

Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK

renginys įvyko

Lektoriai

Miglė Kazėnaitė

Profesionali stilistė, mados redaktorė, mados antropologė, be galo energinga asmenybė ir visų mėgstama „Suprasti madą“ kursų lektorė

KRISTINA SODONYTĖ

„Aprangos grupės“ ekspertė, pirkimo vadybininkė, atsakinga už tinklo „Aprangos galerija“ asortimentą

MANTAS ČYRAS

„Aprangos grupės“ ekspertas, pirkimo vadybininkas, atsakingas už tinklo „Aprangos galerija“ asortimentą

SVETLANA NIKOLAJEVA

Modelis profesionalių plus size modelių agentūros LYS MODELS įkūrėja ir vadovė

DARIUS MARKŪNAS

Žurnalo „Moteris“ vyr. dizaineris. Du dešimtmečiai dizainerio-maketuotojo patirties Lietuvos mados ir gyvenimo būdo žurnaluose. Žinomas ir kaip talentingas fotografas

ROBERT MISHKA

Profesionalus mados ir boudoir stilistikos fotogarafas

VAIDAS JOKUBAUSKAS

Platų pripažinimą pelnęs fotomenininkas. Dirba ne tik su ryškiausiais mados prekės ženklais bei komerciniais užsakymais, bet ir žurnalais Lietuvoje

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark