MASTER KLASĖ „AUTENTIŠKAS GYVENIMO BŪDAS: NUO MAINSTREAM’O IKI NIŠOS“ (ZOOM)

URTĖ MIKELEVIČIŪTĖ

30 rugsėjis 2020

APIE MOKYMUS

Geras gyvenimas susidėlioja iš detalių. Skonių. Aromatų. Atradimų. Tai unikalūs pojūčių deriniai, kuriuos taip vertiname ir stengiamės atrasti vis naujų. Išskirtinių, ir kad ne kaip pas visus, žinoma.
Kaip ir kvepalai, gyvenimo būdas gali būti nišinis. Nišinis visomis apraiškomis – nuo skanaus maisto ir gėrimų iki interjero, nuo mados iki meno, nuo knygų iki filmų, nuo sodrios kasdienybės iki kelionių pasirinkimo. Išskirtinė niša. Išskirtinė gyvenimo kokybė, kur tobulai dera jaukumas, estetika ir drąsa naujiems atradimams. Vargu ar tokiame gyvenime liktų vietos mainstream‘ui ir masiniams šablonams.

Ar leidžiame sau gyventi tokį gyvenimą? Ką išvis reiškia niša? Ar įmanoma didelių permainų pasaulyje gyventi savo autentišką gyvenimą, kad mums netrukdytų netikėtai atsiradusios ribos? Ar tai būtinai reikalauja didelių išlaidų? Visa tai sužinosite tinklaraštininkės, keliautojos ir maisto kritikės URTĖS MIKELEVIČIŪTĖS autorinėje master klasėje „Autentiškas gyvenimo būdas didelių permainų laikais: nuo mainstream’o iki nišos“.

Tema ir tikslas
Master klasės tikslas – perduoti jums veiksmingus receptus apie tai, kaip kurti savo nišą grakščiai apeinant mainstream‘ą. Jeigu siekiate pažinti savo estetiką iš skirtingų rakursų, skirtingose srityse, sąmoningai lavinti savo skonį, savo stilių ir savo laimę – ši master klasė kaip tik jums. Iš esmės suvoksite savo unikalių derinių kūrimo principus ir ties tuo atsisveikinsite su pilka rutina. Klausimas kaip keliauti ten, kur veda širdis, bet ne masė vienodų nuotraukų Instagram jūsų daugiau nejaudins – jūs tiesiog jausite geriausią atsakymą. Lengvai vystysite subtilius santykius su mada, gerbiant jos balsą, be rizikos neprarasti savęs begalybėje tendencijų.
Rugsėjo 30 d. vakaras – tai įkvėpimas kurti savo skanų, autentišką gyvenimą. Jokių abejonių, kad kiekvienas šios master klasės dalyvis suvoks ir pradės kurti savo nišą, kuri yra daugiau nei madinga.

Apie lektorę
Susipažinkime su maisto kritike, restoranų konsultante, somelje, tinklaraštininke bei „Suprasti madą“ lektore Urte Mikelevičiūte. Savo srities ekspertė, ryški asmenybė gyvenanti autentišką gyvenimą bei sukurusi savo nišą ir savo kasdienybės estetiką, įdomi kitiems ir, svarbiausia, įdomi pati sau. Gero gyvenimo ekspertės Urtės Mikelevičiūtės master klasės esminis raktažodis – autentiškumas. Ypatinga proga dar kartelį atrasti save.
Urtė Mikelevičiūtė ne iš nuogirdų žino, kad atradus tą ypatingąjį maisto ir vyno derinį gaunasi visiškai naujas įspūdingas skonis. Kaip šia koncepcija vadovautis gyvenime? Kaip gyventi kokybišką gyvenimą ir nebijoti eksperimentuoti, ieškoti naujų derinių, naujų skonių, ypatingų potyrių? Rugsėjo 30 d. kviečiame jus kartu atsakyti į šiuos ir kitus klausimus ir ieškoti savo nišos.

SUSIPAŽINKITE SU LEKTORIUMI

Programa

  1. Kas yra autentiškas gyvenimo būdas ir kaip jį kurti? Autentiškumo klausimas. Ką vadiname niša (madoje, mene, parfumerijoje, vynuose, maiste, kelionėse) ir kaip bei kur jų ieškoti?
  2. Nuo mainstream‘o iki nišos: kasdienė asmenybės estetika. Nišinio gyvenimo principai. Mainstream reiškinys (iš angl. dominuojanti, pagrindinė tendencija). Kodėl verta jį suvokti savo nišos beieškant? Vidinės erdvės estetika – nuotaikos sukūrimas. Subtilių santykių su mada kūrimas. Išorinės erdvės estetika ir autentiškos atmosferos sukūrimas. Interjeras ir valgymo kultūra (stalo dekoravimo ir serviravimo estetika). Skonių deriniai – tikro gurmano šventės ir spalvota kasdienybė.
  3. Nauji gyvenimo skoniai individualiame kelyje. Atrastas autentiškumas. Vidinės ir išorinės estetikos santykis: kuri yra pirminė? Balanso atradimas. Įkvėpimas deriniams. Drąsa eksperimentuoti ir kokybiško gyvenimo principai. Kaip išlaikyti nišinį gyvenimo būdą permainų bei netikėtų apribojimų pasaulyje? Išlaidų mažinimo klausimas vs. kokybiškas gyvenimas.

 

Partneriai:
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK

renginys įvyko

Lektoriai

URTĖ MIKELEVIČIŪTĖ

Kokybiško gyvenimo ekspertė, maisto kritikė, nepriklausoma someljė ir restoranų konsultantė, tinklaraštininkė bei „Suprasti madą“ lektorė

Bendruomenė

“Suprasti madą” kursas buvo nepaprastai įdomi ir naudinga patirtis dėl lektorių ir kviestinių svečių, kurie nuoširdžiai dalinosi savo sukaupta patirtimi. Kiekvienas mokymų vakaras buvo pilnai išdirbtas, surinkta tik įdomiausia ir reikalingiausia informacija. Būdama mados vadybos studentė, čia dar labiau pagilinau žinias mados istorijoje ir verslo srityje. Labai džiaugiuosi, kad dalyvavau ir laukiu tęsinio!”

Greta Rimšelytė
Mokymų ,,Mados reiškinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

,,Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad Ugnė Martinaitytė yra labai atsidavusi dėstytoja, kiekvieną mūsų asmeniškai pakonsultavo, padėjo kiek įmanoma daugiau. Tiek kurso vadove Ugnė, tiek kiti dėstytojai negailėjo patarimų kaip kurti mados produktą ir patį prekės ženklą. Eidama čia pasitobulinti įžinojau, kad man trūksta šių žinių, bet nesitikėjau visko gauti su tokiu kaupu! Šį kursą labiau rekomenduočiau dar savo prekinio ženklo nesukūrusiems ar neseniai jį kiurusiems, nes sužinosite visas subtilybes nuo produkto idėjos gryninimo iki jau pagaminto produkto fotosesijos. Tikrai labai naudingas kursas neturintiems patirties mados pramonėje!”

Vilmantė Chamentauskaitė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Kursai „suprasti madą” – pati geriausia metų patirtis ir vienareikšmiškai tobula iniciatyva, gelbėjanti tuos, kurie planuoja savo ateitį mados pramonėje ar tiesiog nori pažinti šį reiškinį apskritai. Išdirbtas, aktualus turinys, profesionalūs lektoriai, nuodugnios konsultacijos prireikus – gauni visą paketą! Tokie lektoriai kaip Arnoldas Remeika, Ugnė Martinaitytė ar Deimantė Bulbenkaitė jau savaime yra puiki vizitinė kortelė tokiems kursams, bet pati tiesiog noriu padėkoti už puikų laiką, visus patarimus, nesumeluota dėmesį kiekvienam kurso dalyviui, už žinias, kuriomis dalinatės, ir už tai, kad tiesiog rūpinatės universitetinių studijų alternatyvomis Lietuvoje. Jūs nuostabūs!”

Eglė Kriščiūnienė
Mokymų „Mados produkto vystymas ir dizainas" dalyvė

,,Edukacinio projekto „Suprasti madą” kursai, dėstomi šiuolaikinių mados profesionalų, skirti itin plačiam ir įvairiam auditorijos ratui. Profesionaliai mados kūryboje ar mados pramonėje dirbančiam specialistui tai tobulinimąsis, žinių papildymas ir naujų idėjų pasisėmimas. O aktyviai mados pasaulyje nedalyvaujančiam žmogui šie kursai tikrąja šio žodžio prasme atveria akis ir parodo, apie ką gi yra mada. Labai džiugu, kad „Suprasti madą” mokymai mados mokslą mūsų šalyje pakelė į naują lygmenį. Sveikintinas siekis apjungti mados kūrėjus, mados vartotojus, mados verslą ir mados mokslą į vieną visumą su tikslu auginti brandžią ir atsakingą mados bendruomenę.“

Rasa Povilaitienė
Dėstytoja, „Suprasti madą" renginių dalyvė

„Kursai „suprasti madą” suteikia naujų žinių ir atnaujina jau pasenusias. Tai kursas, kuris praplečia suvokimą apie madą, mados rinką, mados vartotojus ir pučią mados pramonę. Rekomenduoju visiems, kas myli madą, kas ja žavisi, kas ją nori pažinti, suprasti ir į ją dar labiau įsigilinti.“

Ovidius Tumėnas
Nuolatinis „Suprasti madą" mokymų dalyvis

„Iki šiol neišblėso „suprasti madą” kursu metu patirti įspūdžiai. Buvo labai gera laukti paskaitų ne tik dėl jų turinio, bet ir dėl visos susirinkusios bendraminčių grupės ir dviejų nuostabių lektorių – Migles Kazėnaitės ir Deimantės Bulbenkaitės. Jos giliaiįsirėžė i atminti. Merginos tirai puikiai išmano savo darbą, ir jis joms labai labai tinka!”

Danutė Buckutė – Ambrazaitienė
Mokymų „Mados reiskinio ir verslo užkulisiai" dalyvė

“Mados fotografijos kursas su Pauliumi Zaborskiu išlaisvina. Išlaisvina kurti, išlipti iš esamų rėmų ir susipažinti su kiek kitokia mados fotografija, jos atstovais ir išmokti tą madą kurti patiems. Apskritai, tokie projektai kaip „Suprasti madą” vertingi ir dėl juose dėstomos medžiagos, ir dėl žmonių, kurie sugeba ne tik papasakoti sausą teoriją, bet ir pasidalinti asmenine patirtimi ir įžvalgomis. Visa tai būtina išgirsti pradedantiems, o jau dirbančius žmones tai priverčia pakeisti savo nuomonę apie daugelį dalykų. Manau, kad projektui plečiantis, augtų ir Lietuvos mados kultūra, nes atsirastų žmonių, kurie madą galėtų ne tik apkalbėti, bet ir ją suprasti”

Martynas Stankaitis
Mokymų „Mados fotografija" dalyvis
MIRACETI logo dark