KITA REALYBĖ: KAIP NUO ŠIOL ATRODYS MADA? (GYVAI)
9 LEKTORIAI
09 rugsėjis 2020
ABOUT TRAINING
Diskusijoje bus nagrinėjama COVID-19 pandemijos įtaka mados kūrėjams, gamintojams, vartotojams, t.y. visiems mums. Planuojama auditorija iki 100 klausytojų. Diskusija bus transliuojama ir internetu. Be diskusijos, į renginį atėję svečiai galės susipažinti su mados ekspertais, užduoti klausimus, bendrauti su jais ir po renginio specialiai networking’ui skirtu laiku.
Diskusijos dalyviai:
1. Mados tendencijų prognozuotoja, Vyrų mados savaitės organizatorė, „Suprasti madą“ lektorė Marija Palaikytė2. Mados prekės ženklų konsultantė, analitikė ir turinio strategė, „Suprasti madą“ lektorė Deimantė Bulbenkaitė3. Komunikacijos ekspertė, fotografė, „Suprasti madą“ lektorė Vika Paškelytė4. Maisto kritikė, restoranų konsultantė, someljė, tinklaraštininkė, „Suprasti madą“ lektorė Urtė Mikelevičiūtė5. Mados dizainerė, prekės ženklų „OHMY“ ir „Another Reality“ įkūrėja, „Suprasti madą“ lektorė Ugnė Martinaitytė6. Fotografijos studijos „Brazzi“ įkūrėjas, fotografas, dėstytojas, „Suprasti madą“ partneris Tomas Brazinskas7. Socialinių mokslų kolegijos įkūrėja ir bendrasavininkė, futuristė ir vizionierė, „Suprasti madą“ partnerė Gabija Skučaitė
Diskusiją moderuoja:
1. Mados verslo konsultantas, apžvalgininkas, „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas Arnoldas Remeika2. Mados antropologė, stilistė, „Suprasti madą“ kūrybos vadovė ir lektorė Miglė Kazėnaitė
Apie renginį:
Rugsėjo 9 d. projektas „Suprasti madą“ startuos su nauja edukacinių renginių programa. Naujo sezono proga subursime visus mados industrijai neabejingus žmones mūsų partnerio – fotostudijos „Brazzi“ erdviose patalpose – su tikslu kartu atsakyti į, nepabijokime šio žodžio, – egzistencialius klausimus apie šių dienų ir ateities madą kaip žmonių gyvenimo būdo, kūrybos ir karjeros, prioritetų, svajonių, emocijų, vilčių ir daug daug kitų dalykų miksą. Mūsų visų vertybės neišvengė kokybiško pervertinimo, turėkime dabar drąsos atrasti gaivų požiūrį ir priimti naują pasaulį kartu. Ne tik priimti, bet nuodugniai išanalizavus tiksliai žinoti kaip tame naujame pasaulyje augti, o taip pat kurti, vertinti bei vartoti madą. Tegul išbandymai mūsų neatskiria, bet suvienija sprendimų beieškant.
Diskusijos dalyvių sąrašas tikrai stebina ir džiugina – tai žmonės, kurių ilgametė profesinė patirtis mados srityse yra neginčijama. Mados kūrėjai, mados verslo strategai, mados ir gyvenimo būdo analitikai, mados industrijos profesionalai – tokia stiprų profesionalų komanda žada karštą diskusiją ir originalias, kiekvienam naudingas įžvalgas bei praktinius patarimus. Laimei, prieigą turės visi susidomėję, nes vyks ir online transliacija! Tiesa, gyvai į renginį atėję mados entuziastai turės galimybę susipažinti su mados ekspertais tiesiogiai, užduoti savo klausimus, prie taurės apsikeisti kontaktais, susitarti dėl bendrų projektų ar pasidalinti kūrybinėmis idėjomis.
the event has passed
Lecturers
Miglė Kazėnaitė
Profesionali stilistė, mados redaktorė, mados antropologė, be galo energinga asmenybė ir visų mėgstama „Suprasti madą“ kursų lektorė
MARIJA PALAIKYTĖ
Mados tendencijų prognozuotoja, Vyrų mados savaitės organizatorė, „Suprasti madą“ lektorė
Arnoldas Remeika
Mados analitikas, mados verslo ekspertas, „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas
UGNĖ MARTINAITYTĖ
Mados dizainerė, prekės ženklų „OHMY“ ir „Another Reality“ įkūrėja, „Suprasti madą“ lektorė
Deimantė Bulbenkaitė
Žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, dėstytoja
TOMAS BRAZINSKAS
Fotografijos studijos „Brazzi“ įkūrėjas, fotografas, dėstytojas, „Suprasti madą“ partneris
VIKA PAŠKELYTĖ
Žinoma fotografė ir socialinių tinklų komunikacijos strategė, „Suprasti madą“ lektorė
GABIJA SKUČAITĖ
Socialinių mokslų kolegijos įkūrėja ir bendrasavininkė, futuristė ir vizionierė, „Suprasti madą“ partnerė
URTĖ MIKELEVIČIŪTĖ
Kokybiško gyvenimo ekspertė, maisto kritikė, nepriklausoma someljė ir restoranų konsultantė, tinklaraštininkė bei „Suprasti madą“ lektorė