Mados verslo institutas (MVI) – tai atsakas į lietuviškos mados pramonės poreikį ir didelį norą keistis ir augti, kol vietinės rinkos mažumas nenugalėjo net stipriausių šios rinkos dalyvių. Vėl surėmę pečius, šio edukacinio projekto bendraautoriai Arnoldas Remeika (projektai „Bomberis“, „Suprasti madą“, Vilnius) ir Ieva Zubavičiūtė (agentūra „Fashion Bloc“, Londonas), abu turintys solidžią patirtį mados versle, kviečia nusimesti rožinius akinius ir mados pramonę pamatyti taip, kaip ją mato tikrieji profesionalai – su visomis galimybėmis ir grėsmėmis, o svarbiausia į savo prekės ženklo veiklą pažiūrėti atsakingai, nepamirštant ir kruopštaus bei atsakingo planavimo.

Pernai surengę eksperimentinių renginių, ištyrę rinką praktikoje ir išklausę mados verslo dalyvių poreikius, šiemet grįžtame su ambicingu verslo seminarų ciklu. Šis ciklas, kurį pavadinome Mados verslo institutu, planuojamas kaip tęstinis projektas ir yra skirtas mados ir gyvenimo būdo ženklų kūrėjams ir jų vadybininkams, kurie planuoja tvarią savo verslo ateitį Lietuvoje ir užsienio rinkose.

Jau spėję užsirekomenduoti tarp mados verslo dalyvių, liksime ištikimi savo išskirtinumui – siūlysime jums išskirtinę galimybę mokytis iš geriausių pramonės praktikų iš viso pasaulio. Šie savo sričių ekspertai apsidalins patirtimi ir padės suplanuoti ne tik naująjį veiklos sezoną, bet ir viso verslo tęstinumą, išvengiant klaidų ir pasisemiant brangiai kainuojančios patirties.

Nuo Didžiosios Britanijos karalienės Elžbietos II ordinu apdovanotos mados startuolių konsultantės Alison Lowe MBE iš Londono iki vienintelės progos iš pirmų lūpų išgirsti visą tiesą apie prekės ženklo „Julia Janus“ dešimtmečio istoriją, jo įkūrėjos didelius pasiekimus ir skaudžias klaidas, –  išskirtinis turinys garantuotas. Verslo planavimas, gamybos organizavimas, produkcijos realizavimas, rinkodaros planai ir pardavimų modeliai, investicijų galimybės ir jų pritraukimas – visos svarbiausios temos bus detaliai išanalizuotos trijuose visos dienos seminaruose jau kovo, balandžio ir gegužės mėnesiais.

Seminarų temas kruopščiai parengėme, remdamiesi mūsų ankstesnių mokymų dalyvių rekomendacijomis ir prekės ženklo planavimo bei gyvavimo procesų logika. Kviečiame prisijungti prie mūsų jau kovo 7-ąją, kai vyks pirmasis ciklo renginys, ir kas mėnesį gauti koncentruotą naujos informacijos dozę iš labai patyrusių Lietuvos bei užsienio mados verslo praktikų.

Kovas

Prekės ženklo įvedimas į rinką: verslo ir gamybos planavimas (I)

Mada – toks pat verslas kaip ir bet kuris kitas, tik gerokai sudėtingesnis. Savo prekės ženklą vertinantiems kaip verslą, o ne kaip pomėgį verslo ir gamybos planavimas tampa neišvengiama užduotimi.
Renginys įvyko

Balandis

Produkto realizavimas: vietos rinka, tarptautinė prekyba ir pardavimų kanalai (II)

Pardavimai – dažnai sunkiausia ir daugiausiai iššūkių žadanti bet kurio verslo dalis. Jei turite gerą planą – vadinasi, pirmas žingsnis jau žengtas, bet kas toliau?
Renginys įvyko

Gegužė

Investicijų pritraukimas: augimo galimybės Lietuvoje ir užsienyje (III)

Kiekvienam startuoliui ateina laikas pradėti ambicingai dairytis į užsienio rinkas ir iš vietos prekės ženklo bandyti tapti globaliu. Kita vertus, galimybių augti ir vystyti savo verslą galima ieškoti ir Lietuvoje.
Renginys įvyko