Pažintinių paskaitų ciklas „Mados užkulisiai“
Mada mus žavi ir vilioja, bet tuo pačiu glumina bei gąsdina – kaip ir viskas, ko iki galo nesuprantame ir kas mums apgaubta paslapties migla. Matydami, kiek daug norinčių suprasti madą, 2019 m. pavasarį savo bendruomenei pasiūlėme tuomet dar naują pažintinių paskaitų kursą, kurį pavadinimo „Mados užkulisiai“. Po kurso sėkmės ir gausaus dalyvių susidomėjimo, nusprendėme jį pakartoti ir šiame rudens sezone. Per keturis vakarus ketiname jums praskleisti svarbiausius mados užkulisius ir per 10 valandų suteikti tiek autentiško turinio apie mados kaip reiškinio ir kaip industrijos prigimtį, kiek nebuvote skaitę nė vienoje knygoje. Ir visos žinios – tik iš pripažintų mados ekspertų.
Keturių pažintinių paskaitų turinys subalansuotas taip, kad jo metu bus apžvelgti tiek mados kaip reiškinio, tiek mados kaip industrijos užkulisiai, kurie paprastam vartotojui dažnai lieka nežinomi ir nematomi. Kursas skirtas visiems ir visoms, turintiems neatsakytų klausimų apie mados esmę, nepriklausomai nuo to, dirbate jūs mados pramonėje ar tiesiog entuziastingai domitės mada kaip reiškiniu ir kaip verslu. Paskaitos dėstomos paprasta ir populiaria kalba, nenaudojant perteklinio specifinio žargono.
Formatas
Keturios online paskaitos (Zoom), po 2,5 val., ketvirtadienio vakarais, nuo 18:30 iki 21:00 val.
Renginio formatas pritaikytas dirbantiems žmonėms, kurie dėl kursų neturės imti laisvadienių ir savo tobulėjimui tiesiog skirs kelis laisvus vakarus.
Kursą lygiomis dalimis (išvis po 5 astronomines valandas) dėstys stilistė, mados antropologė ir projekto „Suprasti madą“ kūrybos vadovė Miglė Kazėnaitė ir mados žurnalistė, mados prekės ženklų strategė, nuolatinė „Suprasti madą“ lektorė Deimantė Bulbenkaitė. Jas abi „Suprasti madą“ dalyviai ne kartą įvardijo mėgstamiausiomis projekto dėstytojomis.
Paskaitų temos:
1. Miglė Kazėnaitė // Kada reiškinys tampa mada: madingas vartojimas ir mados industrijos ekosistemos.
2. Miglė Kazėnaitė // Subkultūros ir klasika: kaip mados judėjimas gatvėje veikia/ė klasikinį laikmečio kostiumą Lietuvoje ir pasaulyje.
3. Deimantė Bulbenkaitė // Tendencijų labirintai: žvilgsnis į nuolat kintančius mados ir mūsų pačių įgeidžius.
4. Deimantė Bulbenkaitė // Mados vartojimas šiandien ir rytoj: nuo mados verslo pinklių iki žvilgsnio į inovacijas bei miglotą mados ateitį.
Išklausę kursą dalyviai:
- bus susipažinę su mados antropologijos ir mados psichologijos tyrimo lauku;
- gebės pažvelgti į mados istoriją iš praktinės pusės;
- gebės perprasi madą kaip vizualinę komunikacijos priemonę, o gautas žinias panaudoti praktiškai;
- bus susipažinę su šiandieniniais mados verslo procesais;
- gebės suprasti, kas yra svarbiausia stebint mados industrijos pokyčius ir kas juos veikia;
- bus susipažinę, kaip veikia mados komunikacija ir kas ją padaro efektyvią;
- žinos, kokie kokybiniai ir vertybiniai kriterijai turėtų būti taikomi vertinant šiandieninę madą;
- susipažins su mados industrijos profesionalais, kurie detaliai apibūdins savo darbą ir jo nešamas naudas bei keliamus iššūkius.
Registracija jau prasidėjo, bilietą galite įsigyti čia.
* Kurso pabaigoje, kiekvienas pageidaujantis sukauptas žinias gilinti savarankiškai gaus kurso temas papildantį literatūros ir filmografijos sąrašą.
Apie dėstytojas:
Miglė Kazėnaitė
Diplomuota kultūros antropologė, mados redaktorė, stilistė, lietuviškų mados prekės ženklų įvaizdžio konsultantė. 2015-2018 m. dirbo lietuviškų ir tarptautinių žurnalų mados redaktorė. Per penkerius intensyvaus darbo mados žiniasklaidoje metus Miglės portfolio jau yra 30+ suorganizuotų ir įgyvendintų viršelio fotosesijų ir 150+ mados editorial’ų. Nuo 2018 m. rudens „Suprasti madą“ dėstytoja, nuo 2020 m. vasaros – „Suprasti madą“ kūrybos vadovė.
Deimantė Bulbenkaitė
Diplomuota žurnalistė, mados apžvalgininkė ir analitikė, mados prekių ženklų strategijos konsultantė, reguliariai dirbanti su grupe žinomų Lietuvos dizainerių. Pirmojo lietuviško mados tinklaraščio „Spintos guru“ įkūrėja (2007), kurios portfolio – darbai gyvenimo būdo ir mados leidiniams „Moteris“, „L’Officiel Mada“, „Verslo žinios“, „N Wind“ bei daugeliui kitų. Lietuvos mados bendruomenei ir platesnei visuomenei Deimantė žinoma ir kaip kūrybinių industrijų ir rinkodaros tendencijų konferencijų pranešėja, daugelio renginių kviestinė lektorė.
Svarbios detalės
Paskaitų datos: lapkričio 19 ir 26 dienomis, gruodžio 3 ir 10 dienomis (visada ketvirtadieniais).
Laikas: 18:30-21:00 val.
* Pertraukos bus daromos pagal pageidavimą ir bendrą susitarimą.
Formatas: online (ZOOM)
Kainos ir sąlygos
Bilieto kaina (4 paskaitos) iki lapkričio 5 d.: 139 eur
Bilieto kaina (4 paskaitos) po lapkričio 5 d.: 159 eur
Registracija jau prasidėjo, bilietą galite įsigyti čia.
Pageidaujantiems pirkti išsimokėtinai, siūlome registracijos metu sumokėti 30 eurų dydžio avansą (garantuoja vietą grupėje), o likusią sumą prašysime į organizatorių sąskaitą pervesti iki kursų pradžios. Sumokėję šiuo būdu tiesiog apie tai informuokite, kad galėtume iškart rezervuoti vietą grupėje, taip pat nurodykite ir savo el. pašto adresą tolesnei komunikacijai. Perkant per Paysera sistemą atskirai mūsų informuoti nereikia.
Rekvizitai mokėjimui pavedimu:
VŠĮ „SUPRASTI MADĄ“
Reg. kodas 304933459
Atsisk. sąskaita LT057300010156658361
V. Grybo g. 34-111, LT-10318 Vilnius
Visiems mokėjimams išrašomos sąskaitos.
Mokėjimai nėra grąžinami ar perkeliami kitiems mokymams.
Partneriai
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK