Kur:

Socialinių mokslų kolegija
Kalvarijų g. 137E, Vilnius 08221

 

Kada:

Kovo 18 – Gegužės 20
10 užsiėmimų
18:00 – 20:00

*  Velykų pirmadienio (04.22) paskaita bus perkelta į kitą datą

Grupė:

iki 25 asmenų

 

Dėstytoja:

Vytautė Žališkevičiūtė

Pagrindinis
partneris:

 

Kurso aprašymas

Makiažas – neatsiejama mados įvaizdžių dalis. Nuo mados fotosesijų, kolekcijų pristatymų, mados reklamų – makiažas atlieka tokį patį svarbų vaidmenį kuriant mados istorijas kaip ir kostiumas ar fotografija. Šiandien, kai grožio indrustrija kuria daugiausiai skirtingų produktų per visą savo istoriją, o makiažo tendencijos keičiasi sulig kiekviena influencerių asmenuke, makiažo indėlis į mados koncepto kūrimą ypač pastebimas ir vertinamas. Kurso metu dalyviai bus supažindinti su makiažo kaip koncepto teorija, istorija, šiandieniniu makiažo ir mados ryšiu, makiažo tendencijomis ir iš kur jos atsiranda bei kaip pasiekia kiekvieną mūsų.

Kursai vyksta moderniose SMK Socialinių mokslų kolegija auditorijose, yra patogus privažiavimas ir nemokamas parkavimas. Visiems baigusiems kursus bus įteikti oficialūs viešosios įstaigos „Suprasti madą“ sertifikatai.

Iš viso numatomos devynios dviejų valandų trukmės sesijos (balandžio 22, Velykų pirmadienį, paskaita nevyks). Dešimtoji kontaktinė sesija vyks atskiru laiku (data, tema ir formatas bus patikslinti kursų eigoje).

„Suprasti madą“ ir šį pavasarį projektą kuria kartu su partneriais, o šio sezono naujovė – kiekvienas iš keturių dėstomų kursų turi savo asmeninį partnerį-globėją, kurie visus užsiregistravusius mokytis paskatins dovanomis. Taip kursas „Makiažas kaip mados koncepto dalis“ bendradarbiaus su pažangiu kosmetikos prekės ženklu FILORGA, „Mados reiškinio ir verslo užkulisių“ kurso partneriu tapo nišinės literatūros leidykla LAPAS, „Praktinės mados fotografijos“ kurso dalyviai bus apdovanoti gyvenimo būdo žurnalo LAIMĖ dovanomis ir specialiuoju prizu – galimybe žurnalo puslapiuose publikuoti savo mados fotosesiją, o atėję mokytis programoje „Mados produkto vystymas ir dizainas“ gaus dovanų iš parduotuvių tinklo APRANGOS GALERIJA. Visiems užsiregistravusiems į bet kurį iš šį sezoną siūlomų kursų bus įteikti ir sveikų, šalto spaudimo sulčių rinkiniai – mūsų projektą remia sultys SUN 365.

 

Kurso rezultatas

Baigę kursus dalyviai:

  • mokės atpažinti ir pritaikyti makiažą kaip svarbią koncepto dalį įvairiuose projektuose;
  • gebės atskirti grožio tendencijas, jų transformacijas ir pritaikymą;
  • bus susipažinę su šiuolaikinio makiažo istorija;
  • išmoks beauty copywriting pagrindų;
  • susipažins su grožio marketingu, grožio tinklaraštininkų darbu bei bendradarbiavimu su grožio ženklais;
  • susipažins su grožio fotosesijų (beauty editorial) organizavimu;
  • sužinos apie skirtingas grožio industrijos roles ir kokių savybių bei įgūdžių jos reikalauja (nebūtina būti makiažo meistru, kad galėtum kurti makiažą kaip konceptą).

 

Kurso programa

  1. Makiažo tendencijos: iš kur jos atsiranda ir kaip pasiekia mus? Workshop: šiandieninių makiažo tendencijų analizė.
  2. Makiažo istorija: auksinis Holivudas ir Red carpet makiažas šiandien. Glamour make up stilistika.
  3. Mados fotosesijos makiažas. Moodboard. Makiažo meistro darbas aikštelėje, realios patirties istorijos, nuo ko pradėti norint tapti studio make up artist. Darbas su moodboardais: kaip jie kuriami, kaip skaitomi, kaip interpretuojami? *Ypač svarbi paskaita norintiems dirbti mados fotosesijose.
  4. Beauty editorial. Makiažo meistras – svarbiausia fotosesijos ašis. Darbas tokio tipo fotosesijose, jų organizavimas, bendradarbiavimas su fotografu, stilistu, modeliu bei klientu. *Ypač svarbi paskaita norintiems dirbti fotosesijose.
  5. Skincare kartu su Filorga ir jų kosmetologe. Oda kaip svarbiausia makiažo „drobė“. Jos priežiūra, paruošimas. Kaip keitėsi odos maskavimo, odos atspalvio tendencijos. Nuo matinės iki spindinčios – koks geidžiamiausias odos įvaizdis šiandien. Workshop: veido priežiūros rutinos susikūrimas ir išbandymas kartu su Filorga dermatologe.
  6. Beauty marketing, darbas su blogeriais. Kviestinis svečias Ugnė Petrauskaitė, agentūros „Polhem“ vadovė.
  7. Beauty advertising ir Beauty copywriting: kaip parduodamas jausmas?  Kaip naujai aprašyti produktą? Kaip į reklaminį šūkį sutalpinti jausmą? Kaip kuriami grožio reklaminiai projektai ir reklamos? Workshop: pasirinktos grožio priemonės aprašymas žurnalui, reklamai, renginio kvietimui ir t.t.
  8. Beauty ir socialiniai tinklai: sėkmės istorijos ir ikoniškais tapę produktai. Garsiausi šiandienos makiažo meistrai ir influenceriai.
  9. Makiažo ateitis: technologijos, tendencijos, tvarumas. Kur link eina grožio industrija? Koks vaidmuo laukia makiažo meistrų? Kokio koncepto priemonės populiarės, o kurios trauksis iš rinkos?

 

Apie kurso dėstytoją

Vytautė Žališkevičiūtė – gyvenimo būdo žurnalo „Laimė“ grožio redaktorė, makiažo meistrė, lektorė, grožio prekės ženklų ambasadorė bei turinio kūrėja. Jos portfolio – mados ir grožio fotosesijos, reklamos projektai, raudonojo kilimo įvaizdžiai. Vytautė taip pat konsultuoja ir grožio prekės ženklus. Lektorė yra buvusi žurnalo „Panelė“ vyriausioji redaktorė.

 

Abonementų kainos

Reguliari kaina: 259 EUR
Early bird kaina (perkant iki kovo 1 d.): 219 EUR

* Už kursus galima sumokėti dalimis (mokant pavedimu į įmonės sąskaitą, dviem lygiomis dalimis nuo tądien galiojančios kainos, ir nurodant, už kokį kursą mokama; antrąją įmoką sumokėti iki pirmos kursų paskaitos).

Pirkti abonementą

Naudinga informacija

Saugus atsiskaitymas per „Paysera“ sistemą arba pavedimu, išrašomos sąskaitos
Daugiau informacijos dėl registracijos ir atsiskaitymo: arnoldas@suprastimada.lt, 8 686 61303

 

Partneriai