Kur:

Socialinių mokslų kolegija
Kalvarijų g. 137E, Vilnius 08221

 

Kada:

Kovo 19 – Gegužės 21
10 užsiėmimų
18:00 – 20:00

Grupė:

iki 25 asmenų

 

Dėstytojos:

Miglė Kazėnaitė

Deimantė Bulbenkaitė

Pagrindinis
partneris:

 

Kurso aprašymas

Kurso turinys subalansuotas taip, kad jo metu bus apžvelgti tiek mados kaip reiškinio, tiek mados kaip verslo užkulisiai, kurie paprastam vartotojui dažnai lieka nežinomi ir nematomi. Jis skirtas visiems ir visoms, turintiems neatsakytų klausimų apie mados esmę, nepriklausomai nuo to, dirbate jūs mados pramonėje ar tiesiog entuziastingai domitės mada kaip reiškiniu ir kaip verslu.

Kursą lygiomis dalimis dėstys stilistė, mados antropologė Miglė Kazėnaitė ir mados žurnalistė, prekės ženklų konsultantė Deimantė Bulbenkaitė, kurias 2018 m. rudenį startavusio paskaitų ciklo „Suprasti madą“ lankytojai vieningai įvardino mėgstamiausiomis projekto lektorėmis. Kurso paskaitose taip pat dalyvaus ir Lietuvos mados profesionalai, kurie drąsiai dalinsis patirtimi bei papildys teorinių įžvalgų dalį.

Šio kurso tikslas – kalbėti iš mados industrijos insider’io perspektyvos ir atskleisti mados verslo bei mados kaip kultūrinio reiškinio procesus bei darbinius mechanizmus. Paskaitų ciklo metu pavyks geriau pažinti šių dienų mados industrijos užkulisius: kas lemia pagrindinius mados pokyčius, kas leidžia jiems vystytis ir vienas tendencijas paverčia milžinišku kultūriniu judėjimu, o kitas jau po savaitės pamirštame. Kalbėsime ir apie mados stilisto darbo užkulisius: kokią vietą ir kodėl čia užima mados antropologija, mados vartojimo psichologija, sociokultūrinis visuomenių pažinimas? Kiek atsakymų mums siūlo mados istorijos puslapiai? Vienas kurso tikslų – dar kartą įrodyti, kad, dirbant mados sferoje, tarpdisciplininės teorinės žinios nėra tik žavus, nišinis papuošalas. Priešingai – tai sėkmingai karjerai madoje būtinas elementas.

Kursai vyksta moderniose SMK Socialinių mokslų kolegija auditorijose, yra patogus privažiavimas ir nemokamas parkavimas. Visiems baigusiems kursus bus įteikti oficialūs viešosios įstaigos „Suprasti madą“ sertifikatai.

„Suprasti madą“ ir šį pavasarį projektą kuria kartu su partneriais, o šio sezono naujovė – kiekvienas iš keturių dėstomų kursų turi savo asmeninį partnerį-globėją, kurie visus užsiregistravusius mokytis paskatins dovanomis. Taip kursas „Makiažas kaip mados koncepto dalis“ bendradarbiaus su pažangiu kosmetikos prekės ženklu FILORGA, „Mados reiškinio ir verslo užkulisių“ kurso partneriu tapo nišinės literatūros leidykla LAPAS, „Praktinės mados fotografijos“ kurso dalyviai bus apdovanoti gyvenimo būdo žurnalo LAIMĖ dovanomis ir specialiuoju prizu – galimybe žurnalo puslapiuose publikuoti savo mados fotosesiją, o atėję mokytis programoje „Mados produkto vystymas ir dizainas“ gaus dovanų iš parduotuvių tinklo APRANGOS GALERIJA. Visiems užsiregistravusiems į bet kurį iš šį sezoną siūlomų kursų bus įteikti ir sveikų, šalto spaudimo sulčių rinkiniai – mūsų projektą remia sultys SUN 365.

 

Kurso rezultatas

Baigę kursus dalyviai:

  • bus susipažinę su mados antropologijos ir mados psichologijos tyrimo lauku;
  • gebės pažvelgti į mados istoriją iš praktinės pusės;
  • gebės perprasi madą kaip vizualinę komunikacijos priemonę, o gautas žinias panaudoti praktiškai;
  • bus susipažinę su šiandieniniais mados verslo procesais;
  • gebės suprasti, kas yra svarbiausia stebint mados industrijos pokyčius ir kas juos veikia;
  • bus susipažinę, kaip veikia mados komunikacija ir kas ją padaro efektyvią;
  • žinos, kokie kokybiniai ir vertybiniai kriterijai turėtų būti taikomi vertinant šiandieninę madą;
  • susipažins su mados istorijos ir mados antropologijos kontekstus praktiškai taikančių profesijų atstovais;
  • susipažins su mados industrijos profesionalais, kurie detaliai apibūdins savo darbą ir jo nešamas naudas bei keliamus iššūkius.

* Kurso pabaigoje, kiekvienas pageidaujantis sukauptas  žinias gilinti gaus kurso temas papildantį literatūros ir filmografijos sąrašą.

 

Kurso programa

  1. Mados užkulisiai: industrija kaip pažangos sinonimas. Dėsto Miglė Kazėnaitė ir Deimantė Bulbenkaitė.
  2. Kada reiškinys tampa mada? Dėsto Miglė Kazėnaitė.
  3. Tendencijų žaidimas: kaip jos kuriamos ir kaip jos miršta? Dėsto Deimantė Bulbenkaitė.
  4. Mada kaip kalba nuo frako iki bomberio švarkelio: klasikiniai mados elementai, jų simbolizmas, kolektyvinės asociacijos ir praktinis pritaikymas šiandien. Dėsto Miglė Kazėnaitė. Kviestinis svečias parduotuvių merchandising’o specialistas Vaidas Jokubauskas.
  5. Nematoma mados komunikacijos pusė: tekstas, vizualas ir manipuliacijos. Dėsto Deimantė Bulbenkaitė. Kviestinis svečias mados komunikacijos specialistė, fotografė Vika Paškelytė.
  6. Mados vartojimo istorija: kada vartojimas tapo iš tiesų madingu? Dėsto Miglė Kazėnaitė.
  7. Kas nulemia, ką ir kaip mes vartojame: mados verslo subtilybės? Dėsto Deimantė Bulbenkaitė. Kviestinis svečias stilistas Marius Stanevičius.
  8. Laikmečio ženklai: subkultūrų idėjos, tampančios klasika. Dėsto Miglė Kazėnaitė.
  9. Mados ateitis: fantazijos, įkvepiančios inovacijas. Dėsto Deimantė Bulbenkaitė.
  10. Modernios mados ištakos Lietuvoje: antropologinis ir praktinis žvilgsnis į istoriją ir dabartį. Dėsto Miglė Kazėnaitė ir Deimantė Bulbenkaitė.

 

Apie kurso dėstytojas

Miglė Kazėnaitė
Mados antropologė ir stilistė, lietuviškų mados prekės ženklų įvaizdžio konsultantė. 2015-2018 m. dirbo lietuviškų ir tarptautinių žurnalų mados redaktore. Per trejus intensyvaus darbo mados žiniasklaidoje metus Miglės portfolio jau yra 30 suorganizuotų ir įgyvendintų viršelio fotosesijų ir 141 mados editorial’ų.


Deimantė Bulbenkaitė
Mados žurnalistė ir mados prekių ženklų strategijos konsultantė, reguliariai dirbanti su grupe žinomų Lietuvos dizainerių. Pirmojo lietuviško mados tinklaraščio „Spintos guru“ įkūrėja (
2007), kurios portfolio – darbai gyvenimo būdo ir mados leidiniams „Moteris“, „L’Officiel Mada“, „Verslo žinios“, „N Wind“ bei daugeliui kitų. Lietuvos mados bendruomenei ir platesnei visuomenei Deimantė žinoma ir kaip kūrybinių industrijų ir rinkodaros tendencijų konferencijų pranešėja, daugelio renginių kviestinė lektorė.

 

Abonementų kainos

Reguliari kaina: 249 EUR
Early bird kaina (perkant iki kovo 1 d.): 199 EUR

* Už kursus galima sumokėti dalimis (mokant pavedimu į įmonės sąskaitą, dviem lygiomis dalimis nuo tądien galiojančios kainos, ir nurodant, už kokį kursą mokama; antrąją įmoką sumokėti iki pirmos kursų paskaitos).

Pirkti abonementą

Naudinga informacija

Saugus atsiskaitymas per „Paysera“ sistemą arba pavedimu, išrašomos sąskaitos
Daugiau informacijos dėl registracijos ir atsiskaitymo: arnoldas@suprastimada.lt, 8 686 61303

 

Partneriai