Kur:

Socialinių mokslų kolegija
Kalvarijų g. 137E, Vilnius 08221

 

Kada:

Kovo 21 – Gegužės 23
10 užsiėmimų
18:00 – 20:00

Grupė:

iki 15 asmenų

 

Dėstytoja:

Ugnė Martinaitytė / OHMY

Pagrindinis
partneris:

 

Kurso aprašymas

Kursas skirtas supratusiems, kad jiems trūksta mados produkto vystymo ir dizaino žinių bei įgūdžių, nes norėtų kurti prekių ženklą, bet nežino, nuo ko pradėti. Dešimties paskaitų ciklas sukurtas taip, kad dalyviai per trumpą laiką galėtų sužinoti svarbiausius mados produkto kūrimo ir vystymo principus bei etapus. Sukurti svajonių produktą padės komanda, turinti ilgametę patirtį mados rinkoje.

Kursui vadovauja solidžią patirtį kostiumo dizaine turinti, viena komerciškai sėkmingiausių jaunosios kartos dizainerių Ugnė Martinaitytė, kaip kviestiniai lektoriai paskaitose dalyvaus prekių ženklų konsultantė Deimantė Bulbenkaitė, mados apžvalgininkas Arnoldas Remeika. Darbui reikalingomis priemonėmis iš dalies pasirūpins organizatoriai, kurso dalyviams reikės turėti tik savo žirkles, liniuotę, rašymo priemones ir kelias kitas smulkmenas.

Kursai vyksta moderniose SMK Socialinių mokslų kolegija auditorijose, yra patogus privažiavimas ir nemokamas parkavimas. Visiems baigusiems kursus bus įteikti oficialūs viešosios įstaigos „Suprasti madą“ sertifikatai.

„Suprasti madą“ ir šį pavasarį projektą kuria kartu su partneriais, o šio sezono naujovė – kiekvienas iš trijų dėstomų kursų turi savo asmeninį partnerį-globėją, kurie visus užsiregistravusius mokytis paskatins dovanomis. Taip kurso „Mados reiškinio ir verslo užkulisiai“ partneriu tapo nišinės literatūros leidykla LAPAS, „Mados fotografijos“ kurso dalyviai bus apdovanoti gyvenimo būdo žurnalo LAIMĖ dovanomis ir specialiuoju prizu – galimybe žurnalo puslapiuose publikuoti savo mados fotosesiją, o atėję mokytis programoje „Mados produkto vystymas ir dizainas“ gaus dovanų iš parduotuvių tinklo APRANGOS GALERIJA. Visiems užsiregistravusiems į bet kurį iš šį sezoną siūlomų kursų bus įteikti ir sveikų, šalto spaudimo sulčių rinkiniai – mūsų projektą remia sultys SUN 365. Pažangios kosmetikos ženklas FILORGA, su mūsų projektu esantis jau antrąjį sezoną, dovanomis pradžiugins tiek kursų vadovus, tiek kviestinius lektorius. Ačiū visiems partneriams, kad esate kartu ir tikite mūsų misija!

 

Kurso rezultatas

Baigę kursus dalyviai:

  • bus susipažinę su mados dizaino procesais ir reikalavimais;
  • turės prekių ženklo viziją ir pamatus ją vystyti;
  • gebės sukurtą produktą pritaikyti gamybai;
  • turės apibrėžtą prekių ženklo auditoriją ir žinos jos poreikį;
  • susipažins su maketavimo technikomis;
  • išmoks atlikti techninius eskizus;
  • turės įgyvendintą produktą;
  • turės produkto nuotraukas;
  • gaus atsiliepimus iš komisijos, kryptį ateičiai.

 

Kurso programa

  1. Įvadinė paskaita. Prisistatymas, susipažinimas, asmeninių tikslų iškėlimas. Namų darbai: prekių ženklo inspiracijų paieška (moodboard’as).
  2. Produkto kūrimas remiantis inspiracijų paieška ir numanomos auditorijos aprašymu. Eskizavimas. Supažindinimas su medžiagomis. Namų darbai: eskizai.
  3. Prekių ženklo koncepcija, tapatybė, auditorijos segmentavimas. Šiuolaikinis globalus mados pramonės kontekstas. Kviestinis svečias prekių ženklų konsultantė Deimantė Bulbenkaitė. Namų darbai: auditorijos aprašymas.
  4. Eskizų atsirinkimas. Maketavimas, drapiravimas iš medžiagos. (Priemonės: žirklės, adatėlės, markeris medžiagai). Namų darbai: maketavimas.
  5. Maketų aptarimas. Produkto paklausa rinkoje, realizavimo kanalai, prielaidos sėkmei lokalioje ir tarptautinėje rinkose. Kviestinis svečias mados analitikas, Vilniaus dailės akademijos dėstytojas Arnoldas Remeika. Namų darbai: maketavimas. (Priemonės: žirklės, adatėlės, markeris medžiagai).
  6. Eksperimentai su medžiagomis, faktūrų paieška, marginimas, printai. Idėjų eskizavimas. Namų darbai: bandymai medžiagoje.* 
  7. Techniniai eskizai, dokumentacija, pasiruošimas gamybai. Darbas su AI programa. Namų darbai: pasirinkto produkto techniniai eskizai.
  8. Supažindinimas su produkto gamyba: lekalai, siuvimas, medžiagų ir priedų parinkimas, planavimas, savikainos skaičiavimas, pasiruošimas rinkai.** Namų darbai: produkto įgyvendinimas (pasiuvimas).
  9. Sukurto produkto projektas: katalogas, inspiracijų knyga, fotosesija ar kita (pasirinktinai). Projektas turi atitikti prekių ženklo tapatybę, atsakyti į išsikeltus tikslus. Produktas gali būti pateiktas detaliuose eskizuose arba įgyvendintas fiziškas objektas. Yra galimybė bendradarbiauti su fotografijos studentais dėl katalogo ar įvaizdinės fotosesijos. Namų darbai: baigiamojo projekto ruošimas.
  10. Baigiamoji paskaita-peržiūros. Projektų pristatymas komisijai. Dėstytojų vertinimas ir komentarai. Dalyvauja dėstytojai iš kitų kursų ir kviestiniai svečiai. 

* Maketinius audinius suteiks organizatoriai.
** Konstruoti ir siūti galima patiems, pagal savo galimybes. Taip pat galima kreiptis į konstruktorę ir siuvėją, ypač jeigu ateityje planuojama dirbti tokiu principu.

 

Apie kurso dėstytoją

Ugnė Martinaitytė, mados dizainerė, prekių ženklo OHMY įkūrėja. Savo kūrybinę karjerą pradėjo dar studijuodama Vilniaus dailės akademijoje, kai festivalyje „Mados infekcija“ pristate savo pirmą personalinę kolekciją. Po studijų dirbo dizainere žinomiausiuose mados prekių ženkluose: „Omniteksas“, „Audimas“, „Julia Janus“, sukūrė šešias asmenines kolekcijas, kurios sulaukė didelio pasisekimo tarp mados mylėtojų.

U. Martinaitytė kūrė kostiumus Valstybinio jaunimo teatro spektakliui, taip pat kolaboracines kolekcijas su mados apžvalgininku, tinklaraščio „Bomberis“ autoriumi Arnoldu Remeika, taip pat su mezginių prekių ženklu „Savitas stilius“, ledo ritulio komanda „Hockey punks“.

Daugiau nei aštuonerius metus mados pasaulyje dirbanti dizainerė sukaupė nemažą patirtį mados pramonėje, neseniai dėstė drabužių projektavimo kursą Vilniaus dailės akademijoje.

 

Abonementkaina

329 EUR



Naudinga informacija

Saugus atsiskaitymas per „Paysera“ sistemą arba pavedimu, išrašomos sąskaitos
Daugiau informacijos dėl registracijos ir atsiskaitymo: arnoldas@suprastimada.lt, 8 686 61303

 

 

Partneriai