Kita realybė: kaip nuo šiol atrodys mada, kaip joje dirbsime, kaip ją pritaikysime ir kaip ją suprasime?
Diskusijoje bus nagrinėjama COVID-19 pandemijos įtaka mados kūrėjams, gamintojams, vartotojams, t.y. visiems mums. Planuojama auditorija iki 100 klausytojų. Diskusija bus transliuojama ir internetu. Be diskusijos, į renginį atėję svečiai galės susipažinti su mados ekspertais, užduoti klausimus, bendrauti su jais ir po renginio specialiai networking’ui skirtu laiku.
Diskusijos dalyviai:
1. Mados tendencijų prognozuotoja, Vyrų mados savaitės organizatorė, „Suprasti madą“ lektorė Marija Palaikytė
2. Mados prekės ženklų konsultantė, analitikė ir turinio strategė, „Suprasti madą“ lektorė Deimantė Bulbenkaitė
3. Komunikacijos ekspertė, fotografė, „Suprasti madą“ lektorė Vika Paškelytė
4. Maisto kritikė, restoranų konsultantė, someljė, tinklaraštininkė, „Suprasti madą“ lektorė Urtė Mikelevičiūtė
5. Mados dizainerė, prekės ženklų „OHMY“ ir „Another Reality“ įkūrėja, „Suprasti madą“ lektorė Ugnė Martinaitytė
6. Fotografijos studijos „Brazzi“ įkūrėjas, fotografas, dėstytojas, „Suprasti madą“ partneris Tomas Brazinskas
7. Socialinių mokslų kolegijos įkūrėja ir bendrasavininkė, futuristė ir vizionierė, „Suprasti madą“ partnerė Gabija Skučaitė
Diskusiją moderuoja:
1. Mados verslo konsultantas, apžvalgininkas, „Suprasti madą“ įkūrėjas ir vadovas Arnoldas Remeika
2. Mados antropologė, stilistė, „Suprasti madą“ kūrybos vadovė ir lektorė Miglė Kazėnaitė
Apie renginį:
Rugsėjo 9 d. projektas „Suprasti madą“ startuos su nauja edukacinių renginių programa. Naujo sezono proga subursime visus mados industrijai neabejingus žmones mūsų partnerio – fotostudijos „Brazzi“ erdviose patalpose – su tikslu kartu atsakyti į, nepabijokime šio žodžio, – egzistencialius klausimus apie šių dienų ir ateities madą kaip žmonių gyvenimo būdo, kūrybos ir karjeros, prioritetų, svajonių, emocijų, vilčių ir daug daug kitų dalykų miksą. Mūsų visų vertybės neišvengė kokybiško pervertinimo, turėkime dabar drąsos atrasti gaivų požiūrį ir priimti naują pasaulį kartu. Ne tik priimti, bet nuodugniai išanalizavus tiksliai žinoti kaip tame naujame pasaulyje augti, o taip pat kurti, vertinti bei vartoti madą. Tegul išbandymai mūsų neatskiria, bet suvienija sprendimų beieškant.
Diskusijos dalyvių sąrašas tikrai stebina ir džiugina – tai žmonės, kurių ilgametė profesinė patirtis mados srityse yra neginčijama. Mados kūrėjai, mados verslo strategai, mados ir gyvenimo būdo analitikai, mados industrijos profesionalai – tokia stiprų profesionalų komanda žada karštą diskusiją ir originalias, kiekvienam naudingas įžvalgas bei praktinius patarimus. Laimei, prieigą turės visi susidomėję, nes vyks ir online transliacija! Tiesa, gyvai į renginį atėję mados entuziastai turės galimybę susipažinti su mados ekspertais tiesiogiai, užduoti savo klausimus, prie taurės apsikeisti kontaktais, susitarti dėl bendrų projektų ar pasidalinti kūrybinėmis idėjomis.
Apie temą:
Neįtikėtino masto iššūkiai vos per keletą mėnesių pakeitė tiek pasaulį, tiek kiekvieną iš mūsų. Jokių abejonių – gyvename ypatingais laikais! Jau tiek išgyventa, tiek išspręsta, tiek klausimų užduota sau ir kitiems per šį trumpą, jau tapusį istoriniu, laikotarpį. Bet, prisipažinkime, ar kas nors turi aiškių atsakymų į visus tuos sielą ir mintis jaudinančius klausimus?
Edukacinio projekto „Suprasti madą“ fokusas, akivaizdu, yra mada. O kas yra mada? Šis it deimantas daugiabriaunis reiškinys atspindi tiek aplink supantį pasaulį, tiek mūsų vidines jausmų bangas, mus visus jungiančius išgyvenimus, svajones, iliuzijas. Mes išgyvenome skausmingą izoliaciją, tačiau mada negali būti izoliuota niekaip, nes tai – realybės atspindys. Pasikeitė realybė – transformuojasi ir mada tiek iš vidaus, tiek iš išorės.
Pasaulį sukrėtusi pandemija stipriai paveikė žmonių prioritetus ir apnuogino jautrias problemas. Su trenksmu dužo begalė iliuzijų, staiga atsivėrė akys. Iš dalies mada buvo viena iš tų iliuzijų ir jų kūrėjų. Ar mada taip pat dužo? Kokia ji yra dabar? O kokia bus? Ką kursime? Ką gaminsime? Ką pirksime ir ką dėvėsime?
Mada nėra tik efemeriškas reiškinys, tai yra didžiulė reali pasaulinė industrija, jungianti talentingus kūrėjus, gamintojus, mus visus – žmones. Pandemija apnuogino problemas, tačiau žmonės niekada nevaikščios nuogi – visada kažką dėvės, kažkuo kvepinsis, kažkuo stebėsis, kažko norės. Mada, savo ruožtu, turi tiek grakščiąsias puses, tiek slepia nemažai bjauriųjų. Analizuoti madą visada buvo nelengva, dabar tai yra dar sudėtingiau, o žinių ir aiškumo troškulys kankina vis labiau. Tad kviečiame kartu su geriausiais mados pasaulio ekspertais padiskutuoti apie mados ir jūsų pačių kaip mados kūrėjų, pardavėjų ir vartotojų ateitį iš pačių netikėčiausių perspektyvų – jau rugsėjo 9 dieną, trečiadienį.
Renginio metu bus pristatyta ir „Suprasti madą“ 2020 m. rudens sezono renginių ir mokymų programa, taip pat sugrįžtantys ir nauji lektoriai, lojalumo programos ir nuolaidų sistemos naujovės. Nepraleiskite progos prisijungti prie šimtus mados entuziastų jau vienijančios projekto „Suprasti madą“ narių bendruomenės!
Programa:
18:30-19:00 – renkasi svečiai, networkingas
19:00-20:30 – panelinė diskusija
20:30-21:00 – networkingas, svečiai skirstosi
Partneriai ir rėmėjai:
1. Fotografijos studija „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos kompanija „Laboratoires Filorga“
3. Aprangos e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK
5. Nealkoholinis sidras „Tinginio pantis“
6. Alternatyvių desertų kūrėjai „Gėrybė“
7. Natūraliai fermentuotas „Ohm!Bucha“ kombučios gėrimas