Antrasis edukacinio projekto „Suprasti madą“ kurso stilistams lygis skirtas tiems, kurie jau yra susipažinę su stilisto darbo metodika, tačiau praktiškai dar nėra išbandę dažnai klientų reikalaujamų specifinių, o dažnai ir nišinių stilisto darbo krypčių – marketinginių objektų, plus size ir vyriškos mados fotosesijos įgyvendinimo.
Kviečiame visus, kuriems tokia programa yra senos svajonės išsipildymas, registruotis ir užsiimti savo vietą grupėje, kuri bus labai nedidelė – iki 15 studentų. Grupės paprastai užsipildo labai greitai, todėl ir toliau vadovausimės principu „kas pirmesnis tas gudresnis“.
Kurso pagrindinė dėstytoja ir vadovė – Miglė Kazėnaitė, kurios profesiniame bagaže yra keli šimtai pačių įvairiausių fotosesijų, keliasdešimt žurnalų viršelių, mados redaktorės darbo patirtis mados ir gyvenimo būdo žurnalų redakcijose. Nuo 2020 m. vasaros Miglė yra projekto „Suprasti madą“ Kūrybos vadovė, į jos pareigas įeina naujų mokymosi programų projektavimas ir pagalba jas įgyvendinant.
Be Miglės, šioje programoje dėsto „Suprasti madą“ partnerių – „Aprangos grupės“ – ekspertai, pirkimo vadybininkai Kristina Sodonytė ir Mantas Čyras, atsakingi už tinklo „Aprangos galerija“ asortimentą. Jie su studentais dalysis praktine darbo su drabužiais patirtimi bei vertingais patarimais ir unikaliais pastebėjimais, kurie dažniausiai neišeina už jų darbo biuro sienų ir todėl yra neprieinami eiliniams mados vartotojams. Taip pat, programoje turėsime ir svečią – Svetlaną Nikolajevą, modelį, profesionalių plus size modelių agentūros LYS MODELS įkūrėją ir vadovę, kuri kalbės apie plus size madą Lietuvoje ir pasaulyje.
Praktinės fotosesijos bus įgyvendintos net su trimis profesionaliais ir pripažintais fotomenininkais: objektų fotosesijos praktika vyks vadovaujant Dariui Markūnui, kuris yra ne tik fotografas, bet ir populiariausio Lietuvoje gyvenimo būdo žurnalo „Moteris“ vyr. dizaineris, įvaizdinė vyro fotosesija – vyks po vieno produktyviausių Lietuvoje mados fotografų Vaido Jokubausko priežiūra, o plus size fotosesiją įgyvendins Robert Mishka, mados ir boudoir stilistikos fotografas.
Šis express kursas skirtas per trumpą laiką – vos tris dienas – įgyti ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių jų taikymo įgūdžių, ir šįkart praktikos bus net tris kartus daugiau, o tai reiškia ir tris kartus daugiau nuotraukų keliaus į kiekvieno stilisto portfolio!
Kursas temiškai padalintas į tris dalis – kasdien kurso dalyviai susipažins vis su kita stilisto darbo niša. Pirmoje dienos pusėje išgirdus teorinę bazę, tos pačios dienos popietę jau vyks praktinė fotosesija, kurią vainikuos kitos darbo dienos aptarimas ir naujų užduočių dalijimas.
I DALIS. Tikslinis objektų fotogravafimas
Kaip pateikti kelnes, rankinę ar batus poetiškai ir be modelio? Kaip sukurti istoriją be gyvo pasakotojo, prakalbinant pačius daiktus? Kaip atpažinti fotogeniškiausias objekto puses ir jas sustiprinti išmintingai taikant objektų stiliavimo principus? Čia pravers pirmajame stilistų kurso lygyje įgytos madingo kostiumo ir kalbėjimo vizualais žinios bei antrajame lygyje jau išklausyti pasakojimai apie mados objektų pateikimo tendencijas, marketinginį vizualų nuskaitomumą ir nebylaus pasakojimo kūrimo paslaptis.
II DALIS. Proporcijų menas ir plus size įvaizdis
XXI amžiaus karščiausia tendencija – kūnas ir įvairovė, kuri šiuos kūnus jungia bei skiria. Sėkmingas stilisto darbas prasideda nuo pasitikėjimo profesinėmis žiniomis šios įvairovės akivaizdoje. Matematiškas žvilgsnis į kūnų proporcijas yra įgyjamas, o įgijus – praktiškai pritaikomas. Antrajame stilistų kurso lygyje išklausysite kūno proporcijoms ir geometrijai skirtą paskaitą, kurią praktiškai pritaikysite įgyvendindami mados fotosesiją su profesionaliu plus size modeliu.
III DALIS. Vyriško įvaizdžio iššūkiai ir know-how
Kas yra vyriška, o kas moteriška – patyrusiam stilistui skamba ir kaip profesinis pokštas, ir kaip gairės, o viskas priklauso tik nuo gautos užduoties ir kliento pageidavimų. Vyriškų įvaizdžių įvairovė pasaulinėse mados tendencijos šiandien svaiginančiai plati, tačiau neretai visgi susiduriame su nekūrybiškais ir necharakteringais vyriškos mados fotosesijos pavyzdžiais, kurie nei puošia stilisto portfolio, nei atspindi pasaulyje vyraujančias tiek sociokultūrines, tiek vyriško kostiumo tendencijas. Kaip atrakinti vyriškos fotosesijos charakterį, kaip tą charakterį kurti įvaizdžiais ir jį iškomunikuoti žiūrovui? Antrajame stilistų kurso lygyje galėsite praktiškai išbandyti savo jėgas ir pritaikyti įgytas žinias ir šioje svarbioje stilistų darbo nišoje!
I DIENA / GRUODŽIO 11 / PENKTADIENIS
10.00 – 10.15 Įžanginis žodis ir kurso pristatymas
10.15 – 11.15 Mados kolekcijos kelias nuo brendo showroom’o iki galutinio pirkėjo. Prekių užpirkimo ir merchandising’o užkulisiai. // „Aprangos grupės“ ekspertai Kristina Sodonytė ir Mantas Čyras
11.15 – 12.00 // Daiktų fotografavimas. Natiurmortas versus flat lay. Pasiruošimas fotosesijai. Namų darbų pristatymas. Užduočių rytojui padalinimas. // Miglė Kazėnaitė
12.00 – 13.00 Pietų pertauka
13.00 – 17.00 Natiurmorto arba flat lay fotosesijos įgyvendinimas // Darius Markūnas
II DIENA / GRUODŽIO 12 / ŠEŠTADIENIS
10.00 – 10.30 Plus size mada Lietuvoje ir pasaulyje. // Svetlana Nikolajeva
10.30 – 12.00 Vyro ir moters silueto proporcijų aptarimas. Pagrindinės taisyklės ir jų taikymas praktikoje. Drabužių dydžių parinkimas, audiniai, faktūros, tendencijų taikymas. Namų darbų aptarimas. Užduočių rytojui padalinimas. // Miglė Kazėnaitė
12.00 – 13.00 Pietų pertrauka
13.00 – 17.00 Plus size mados fotosesijos įgyvendinimas // Robert Mishka
III DIENA / GRUODŽIO 13 / SEKMADIENIS
10.00 – 11.00 Planuojamų įvaizdžių ir temos interpretacijų aptarimas // Miglė Kazėnaitė
11.00 – 16.00 Vyriškos mados fotosesijos įgyvendinimas // Vaidas Jokubauskas
* Kavos pertraukos bus daromos pagal pageidavimą ir bendrą susitarimą.
Rašykite el. paštu arnoldas@suprastimada.lt.
1. Fotografijos studija ir renginių erdvė „Brazzi Studios“
2. Estetinės medicinos ir kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“
3. Multibrandinė mados e-parduotuvė „Soulz.lt“
4. Socialinių mokslų kolegija SMK
Projekto nuolatinis partneris – pažangios prancūziškos kosmetikos prekės ženklas „Laboratoires Filorga“ – tradiciškai kurso dalyvius ir lektorius pradžiugins vertingomis dovanomis. Taip pat dėkojame multibrandinei mados e-parduotuvei www.soulz.lt ir visai „Aprangos grupei“, kurių dėka galime praktinei fotosesijai rinktis drabužius iš jų plataus asortimento ir kurių socialinių medijų kanalais kursui pasibaigus bus papildomai viešinami mūsų studentų darbai. Be to, tiek kurso studentai, tiek dėstytojai gaus nuolaidos kuponus, su kuriais galės pigiau apsipirkti www.soulz.lt.
Plačiau apie visus naujojo sezono renginius skaitykite www.suprastimada.lt.
Iki pasimatymo mokykloje „Suprasti madą“!