Su EGLE ONA ŽIEMYTE, vieno įdomiausių lietuviškų prekės ženklų D.EFECT kūrybos vadove, praėjusią vasarą susipažinome Frankfurte. Kelias valandas kantriai oro uoste laukėme skrydžio į Milaną. Tada turėjau progą Eglę pagirti už progresyvius dizainus ir paklausti – o kodėl D.Efect vis dar neturi linijos vyrams? Pažadėjo, kad ateityje bus. Sakė – viskas iš eilės: pirmiausiai paleis moteriškų papuošalų liniją, tada bus avalynė, o galiausiai galbūt ateis eilė ir vyrams. Egle, gal jau šiemet, nes papuošalai ir batai moterims jau kaip ir sėkmingai paleisti?

Norėčiau dėvėti D.Efect. Šio ženklo stilius visai kaip man patinka – geometriškas, skulptūriškas, minimalistinis, bet su visiškai netikėtomis detalėmis. Už batus atskiras respectas – tokiais retais atvejais mintyse šmesteli: „Jeigu būčiau moteris, tikrai žinočiau kokios firmos batus pirkčiau“. Kaip juos realiai aviu niekada neįsivaizduoju. Gal ir gerai.

D.Efect stilių trumpai apibūdinčiau taip: atrodo, sukergti du ar net keli visiškai skirtingi rūbai, bet rezultate gaunamas ne koks ten pabaisa frankenšteinas, o ryškų veidą turintis daiktas su tokiu tvistu, kad – atrodo – geriau ir nesugalvosi. Ne veltui D.Efect motto – The Beauty of Imperfection. Grožis mažuose netobulumuose taip sakant. Pavadinimas su atskirta D raide – tarsi defektas geresniam efektui. Aj ir išvis – sakykite ką norite, bet netobulumai veža. Ypač kai esu susitaikęs su savaisiais.

„Kol vieni žmonės bando koncentruotis ties savęs tobulinimu, aš kuriu tiems, kurie priima save tokius, kokie yra. Todėl ir mano rūbai ne visai tobuli. Tai nėra tobulos uniformos. Priešingai, jie skirti asmenybėms“, – sako 2009-aisiais brendą įkurusi Eglė. O aš dar pridursiu – dievas slypi detalėse, o jų Eglės dizainuose netrūksta.

Žmonės sako, kad jiems D.Efect primena Acne Studios, Marni, COS. Galbūt, bet vis tiek labai atpažįstamas braižas. Ryškioms miestietėms ir leiskite pastereotipinti – intelektualioms miestietėms su geru skoniu ir ryškiu stiliumi. Ir tikiuosi, kad netrukus – ir miestiečiams. Turbūt todėl D.Efect taip pamilo japonės, britės, amerikietės, net Artimųjų Rytų didmiesčių puošeivos. Kažkada D.Efect naudojo šūkį – From grunge to glamour, ir tame yra daug tiesos. Šituos rūbus matai iš tolo, bet ne todėl, kad jie rėkia, o todėl, kad jie kalba. Kalba tik subtilų stiliaus pojūtį turintiems žmonėms suprantama kalba. Gražiai čia suvarčiau metaforą, ane?

Kol Eglė kaupiasi vyriškai kolekcijai, pažaidėme blic žaidimuką, kad ir jūs su ja geriau susipažintumėte. Galerijoje – pastarieji D.Efect darbai iš 2017 m. pavasario/vasaros kolekcijos. O čia mūsų trumpas pokalbis:

BOMBERIS: Egle, atsakyk vieną iš dviejų. Arba abu. Arba nė vieno.
EGLĖ: Bandom.

BOMBERIS: Miestas ar kaimas?
EGLĖ: Kaimas mieste.

BOMBERIS: Slim fit ar oversized fit?
EGLĖ: Oversized.

BOMBERIS: Juoda ar rožinė?
EGLĖ: Juoda. Rožinės akcentai.

BOMBERIS: Vartytis paplūdimyje ar žygiuoti į kalnus?
EGLĖ: Renkuosi abu.

BOMBERIS: Yohji Yamamoto ar Tom Ford?
EGLĖ: Yamamoto.

BOMBERIS: Intravertė ar ekstravertė?
EGLĖ: Intravertė su ekstravertiškais nubudimais.

BOMBERIS: Creme brulee ar varškės pyragas?
EGLĖ: Creme brulee.

BOMBERIS: Aukštakulniai ar sportbačiai?
EGLĖ: Sportbačiai. Aukštakulnių turiu, bet aviu labai retai.

BOMBERIS: Pinterest ar Instagram?
EGLĖ: Pinterest.

BOMBERIS: D.Efect ar perfect?
EGLĖ: D.Efect.

BOMBERIS: Kito atsakymo ir nesitikėjau. Paskambink, kai ieškosi netobulų modelių pirmai vyriškai D.Efect linijai.

Komentarai 0

Projekto partneriai